Sale Packaging corner In Charmshahr Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ماشین Rapidex از دستگاههای دیگر بخش کارتن سازی ما است. که در دو حالت جداگانه امکان اتصال کارتن با چسب گرم و یا منگنه را برای ما فراهم می کند. ۵ شیت در ساعت سرعت کار این دستگاه است. و تکنولوژی بایست فرانسه است.. دو ماشین TCM هم در این بخش موجود است. که صرفا عملیات منگنه زنی کارتن ها را به انجام می رساند، همچنین در این مجموعه با است.فاده از یک ماشین Folder Gluer مدرن، قابلیت لبه اتصال تک چسب تا شش چسب فراهم شده است.، عملیاتی که در سایر کارتن سازی‌ها به صورت دستی انجام می شود.

مدیریت مجتمع چاپ و بسته‌بندی نگارستان با بیش از نیم‌قرن سابقه درخشان در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در است.ان اصفهان، مفتخر به همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی و ارائه بهترین خدمات به آنها می‌باشد که از‌جمله می‌توان به برندهای شرکت توسعه صنایع غذایی رشد، زر ماکارون، زیپ‌کیپ، صنایع گوشتی دمس، داروسازی امین، داروسازی باریج اسانس، داروسازی دارو پخش، داروسازی جالینوس، داروسازی خوارزمی، داروسازی حنان، داروسازی رها، داروسازی دانا، شرکت ویتانا ، بستنی میهن، گز معراج، صنایع سلولزی گلریز، لبنیات پگاه و … که در این سال‌ها همواره از مشتریان وفادار ما بوده‌اند، اشاره کرد.

فعالیت خود را از سال ۵ با تمرکز بر چاپ روتاری آغاز نمود و پس از کسب تجارب ارزنده، از سال با ورود به حوزه چاپ افست فعالیت خود را گسترش و امروز مفتخر به ارائه یکی از بزرگترین، جامع‌ترین و به‌روزترین انواع خدمات چاپ افست و بسته‌بندی درکشور می‌باشد.



( Sale ) `s other