Sale Packaging corner In Dehak Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سال دوم شروع به کار مجموعه بود که آسان پک موفق به اخذ است.انداردهای مدیریتی و کیفیتی بین المللی شد، سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای است.اندارد (IS)، سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS )، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO ) و آموزش داخلی (IS) از جمله است.انداردهای جهانی بودند که آسان پک توانست به عنوان اولین مجموعه ی کارتن سازی کشور آنها را به صورت همزمان در مجموعه ی خود پیاده سازی کند.

بنده على مخزن هستم مدير چاپ طلایه مرجان، فکر کنم که من از اولین افرادی در صنعت چاپ بودم که در همان ابتدای کار با جناب محمدی آشنا شدم. مقداری از کارهای آنها به طلاکوبی نیاز داشت که در این زمینه با طلایه مرجان همکاری داشتند. همت و طرز تفکر این جوان به دل من نشست و از همان ابتدا موفقیت آن را پیش بینی می کردم، با خودم گفتم که چه خوب است. اگر من هم سهم کوچکی در این موفقیت داشته باشم. دوستی ما ادامه پیدا کرد و من هرچه بیشتر با امیرهومن رفاقت کردم بیشتر وابسته مرام و مسلک او شدم.

آسان پک در مورد مدیریت پسماند نیز به خوبی عمل کرده است.. ما جزو معدود واحدهای صنعتی هستیم که دسته بندی بسیار مشخصی را برای هر پسماند خود تعریف کرده ایم. ما ایستگاه های سبزی را در مجموعه داریم که پسماندها در آن به شکل مجزا جمع آوری می شوند، انواع مواد از پلاستیک تا فلز، شیشه، چوب،



( Sale ) `s other