Sale Packaging corner In East of Tehran

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



متأســفانه ما حتــی در اتحادیــه چاپخانه داران هم پشــتوانه‌ی قابل اتکایــی نداریم و همکاری شــایانی نمی‌بینیم. ما برای هر مجموعه‌ی جدیدی که راه اندازی کرده ایم مشــقت فراوانــی را در بحث اخــذ مجوزها متحمل شــده ایم. گاه این پروســه ها بدون هیچ دلیل خاصی طولانی و پیچیده می شوند که نتیجه ی آن تنها عقب افتادن از زمان و کند شدن روند توسعه است..

تکنولوژی مولتی لاینر به شما امکان می دهد تا توضیحات خود را در هر چند صفحه ای که لازم می دانید طراحی کنید و سپس ما آنها را در چند لایه که در میکرون های پایین و با قابلیت چسبندگی تهیه شده اند چاپ کنیم. این لیبل ها از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با نمونه های یک ورق های ندارند و چسب آنها هزاران بار قابلیت باز و بسته شدن دارد.

اولین سفارش دستگاه HP PageWide web press TS، چاپ دیجیتال برای HelloFresh بود که در آلمان و در سال انجام گرفت. از زمان به بعد جعبه‌های این شرکت که به صورت آنلاین سفارش داده می‌شدند، به صورت چاپ دیجیتال حمل می‌شدند. بسته‌بندی دیجیتالی در دو سایز متفاوت و در مقاطع فصلی صورت می‌گیرد. این بدان معناست که بسته‌بندی های کوچکی را ارائه می‌دهد. چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ‌های معمولی، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.



( Sale ) `s other