Sale Packaging corner In Firozkooh Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فعالیت های ما در هر بخش از تولید که ممکن است. با آلاینده های زیست محیطی همراه باشد، کاملا توسط دپارتمان HSE کنترل و مرتبه گزارش داده می‌شود. خروجی تمامی بخش های مذکور از دیگ های بخار تا خروجی لیفتراک مورد نمونه برداری های تعریف شده و تصادفی قرار گرفته و توسط آزمایشگاه های مورد تائید سازمان است.اندارد و محیط زیست، آزمون می شوند و ما در حقیقت به صورت داوطلبانه و آنلاین نتایج به دست آمده را به سازمان محیط زیست ارسال می کنیم. گفتنی است. که بر اساس قوانین محیط زیست سایر کارخانه ها موظف اند مباحث کنترلی را به صورت سالیانه انجام دهند و این در حالی است. که ما این کار را در بازه های سه ماهه و کوتاه تر و فراتر از الزامات ملی و منطقه ای به انجام می رسانیم.

من به عنوان مدیر هوديس پارس راز موفقیت مجموعه را در وهله اول صبر و پشتکار میدانم و در حال حاضر معتقدم در بازار ما نمی شود یک ساله به جایی رسیده باید برای گرفتن جایگاهی مستحکم تلاش شبانه روزی و بی وقفه نمود و از کمبودها دلسرد نشد. یکی دیگر از عوامل موفقیت مجموعه و خود من، همسرم است. که از همان ابتدا دوشادوش من به فعالیت پرداخته و هوديس پارس مدیون زحمات بی وقفه و خوش فکریهای او در بخش طراحی مجموعه است.. پرسنل هوديس پارس هم معرکه اند و می توانم به جرات بگویم که مجموعه ای با این هماهنگی در کل کشور نایاب است. . آنها طی این سال ها با تمام توان در کنار ما ایستادگی کرده اند و از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند، بسیاری آمده و رفته اند و جمعی که باقیمانده گلچینی است. از متخصصین این صنعت که با علم افزایی و حرفه ای گری مجموعه خود را اعتلا داده اند.

شرکت چاپ و بسته بندی آسان قزوین دارای خط تولید ورق کارتن با ظرفیت هجده هزار متر در ساعت (معادل صد هزار تن در سال) توانایی تولید ورق های سه لایه و پنج لایه با فلوت های  C، E ،B ، CE و CB را دارا است.. واحد تولید ورق کارتن ما علاوه بر توانایی های معمول تولید ورق، قابلیت ایجاد نوار Easy Open را نیز دارا است..



( Sale ) `s other