Sale Packaging corner In Islamshahr

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بعید می دانم چایخانه ای پیدا شود که به اندازه هودیس پارس برای هر کاری باطله و ضایعات بدهد، معمولا هر چاپخانه ای برای یک سفارش و هزار تایی بین ۵ تا کار باطله دارد. در حالی که ما برای رعایت کیفیت و همگنی کار بیش از ۵ باطله در هرکار تجربه می کنیم.

مالیات هــا و علی الخصوص مالیات بر ارزش افزوده از دیگر مشکلات پیش پای تولیدکننده ی داخلی هستند که به نظرم اتحادیــه و حرکت صنفی می تواند در حل آن تأثیر بســزایی داشــته باشــد. ما در بحث بازرسی مالیات بر عملکرد ضررهای مالی را متقبل شــدیم که می توانست در راه دیگری هزینه شود، روند تولیدی ما را تسهیل کند و در نهایت باعث تولید سرمایه، پیشرفت و اشتغال زایی شود. البته باید بگویم که ما با پرداخت مالیات کاملاً موافقیم و اگر همگان مثل ما متعهدانه آن را به انجام برســانند مطمئنــاً در کار دولت هم تأثیر مثبت دارد اما این به شــرطی اســت که روند کار نیز اصولی باشــد. اکنــون مغازه های به اصطلاح زیر راه پله ای وجود دارند که کاری جز خراب کردن بــازار از آن ها برنمی آید، هیــچ مالیاتی نمی دهند و جزو هیچ اتحادیه رســمی هم نیستند! خوشبختانه شــرکت هایی کــه ما با آن هــا همــکاری داریم از شناخته شــده ترین های بازار هستند و هرگز زیر بار کار غیررسمی نمی روند و این وظیفه ی ما است. که اســتانداردهای موردنظر آن ها را رعایت کنیم. این مقولات در کنار دیگر موارد تولیدی باعث بالا رفتن هزینه های ســربار شده و قدرت رقابت را از ما سلب می کنــد. اتحادیه به راحتی می تواند جلوی این روند را بگیرد و دست کم از این راه به تثبیت بازار و کمک به اعضای خود بپردازد.

آسان پک قزوین به طور مستقیم ۵ نیروی انسانی را در است.خدام خود دارد که همگی بر اساس تخصص و سابقه‌ی شغلی و تحصیلی جذب مجموعه شده اند و هر کدام سرفصل های آموزشی مختص به خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. هر نیروی انسانی مجموعه ی ما ورای اینکه قبل از ورود به آسان پک چند سال سابقه کاری در حوزه‌ی خود داشته است.، پس از طی مراحل اولیه گزینش و است.خدام، به مدت یک هفته در اختیار واحد آموزش مجموعه قرار می گیرد. او طی این مدت همه آموزش های مرتبط با عنوان شغلی خود را می بیند و در صورت قبولی در آزمون است. که جذب آسان پک می شود.



( Sale ) `s other