Sale Packaging corner In Khoramdasht Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



وجود چنین نیروهای حرفه ای پشتوانه ما قرار گرفت و با اتکا و اطمینان به آنها بود که آسان پک توانست در سال ۸ پا در راه اخذ است.اندارد ISO بگذارد. این است.اندارد مربوط به سیستم آموزش داخلی می شود که ما طی آن برای همه ی فرآیندهای کاری مجموعه یک است.اندارد تخصصی آموزشی تعریف کردیم. بر این اساس هر نیروی کار برای ورود به رسته ی خاص خود علاوه بر پیش نیازهای تعریف شده، باید از تخصص های خاصی بهره مند باشد که این مورد قبل از جذب او به مجموعه برای هر عنوان شغلی بررسی شده است. و در ادامه باید آموزش های خاصی را بگذراند که قبلا سرفصل های آن اندیشیده، مطالعه و ارزیابی شده اند.

من کارهای او را رصد می کردم و متوجه سیر صعودی هوديس پارس بودم. یکی از خصایص خوب این جوان دوست داشتنی احترام به آرای پیشکسوتان و مشاوره با آنان است.، ایشان قبل از خرید هر دستگاه و یا شروع هر کار جدید با دوستان و همکاران آگاه خود مشورت می کند و هیچ تصمیمی را بدون تحقیق و مشاوره عملی نمی کند.

مدت زمان تولید ما طولانی است.، به طور مثال امکان دارد که دستگاه های یک چاپخانه که کار چهار رنگ چاپ می کند بین ۵ تا دور در روز کار چاپ کند اما این مقدار در چاپخانه ما بیش از یا ۵ دور دستگاه نمی شود چرا که تمامی کارهای ما ۵ رنگ است. و احتیاج به رنگ سازی خاص خود دارد و این بدان معنی است. که ماشین های ما باید دائما شستشو شوند، نوردهای ما به سرعت مستهلک می شوند و فاصله یک کار با کار بعدی ما بیش از سه ساعت طول می کشد که این زمان در چاپخانه های معمولی بین تا دقیقه است.. همه این رعایت کیفیت ها و ظرافت ها در کار هزینه ها را بالا می برد اما کوچک ترین ایرادی را در کار در می آوریم و این تازه کنترل کیفیت ما در حین کار است. و پس از آن نیز در بخش کنترل نهایی گروهی بر اساس مختصات خاصی که هر کار دارد آن را مورد بازرسی قرار می دهند. به طور مثال آنها از یک بسته تایی سفارش چاپ شده به صورت نمونه گیری تصادفی کار را جدا کرده و طبق جدولی که در دست دارند آنها را مورد آزمون قرار می دهند. مثلا اگر از این عدد جعبه با درصد ناچیزی از تغییر نامحسوس همراه  باشند این بسته تأیید شده و به بخش تحویل سپرده می شود اما اگر این مقدار به ۸ عدد در نمونه رسید باید کل بار بازدید شود و حالا شما زمان، نیرو و هزینه چنین کاری را محاسبه کنید. مشتریانی می توانند با ما کار کنند که به این وضعیت اشراف داشته باشند.



( Sale ) `s other