ما آغاز راه بودیم و هنوز اقساط بسیاری برای خرید دستگاه بدهکار بودیم اما ایشان به خوبی می توانست خود را با وضعیت تطبیق بدهد و تمرکزش را روی کار نگاه دارد. یکی از اخلاق های پسندیده ایشان که به نظر من رکن اصلی شکست ناپذیری هوديس پارس هم هست، قبول راحت اشتباهات است.. وقتی یک مشتری می گوید این کار را دوست ندارم و یا هر ایرادی به کار انجام شده وارد می کند ایشان با سعه صدر انتقادات را می شنود و در پی رفع آنها می کوشد و به هیچ وجه بحث و مشاجره ای نمی کند، برای او مشتری مداری یک اصل اساسی است.. یکی از دلایل است.قبال مشتریان از مجموعه هوديس پارس هم همین نکته است.، آنها می دانند که به هر نحو که شده نظرشان تأمین خواهد شد و از همین رو با خیال راحت سفارشاتشان را به ما می سپارند، حتی اگر خواسته آنان غیرمنطقی هم باشد در نهایت این رضایت آنان است. که مهم بوده و باید جلب شود. خوش اخلاقی و خوش برخوردی ایشان باعث شده در مجموعه جوی از صمیمیت و دوستی حاکم باشد.
سال چیزی در حدود میلیون تومان فقط برای تهیه نرم افزارهای مورد نیاز مجموعه هزینه شده یا مثلا یک دستگاه پروف رنگ خریداری شد که تمام رنگ های پنتون مصرفی را قبل از چاپ به مانند نمونه اصلی چایی پروف می کند، دستگاهی که در ایران مانند آن را نداریم. این کارها تماما هزینه بر هستند و تازه به آنها باید هزینه های ما در واحدهای کنترل کیفی و طراحی را نیز اضافه کرد. مشخص است. که قیمت ما از چاپخانه های کوچک و غیر تخصصی بالاتر است.، چرا که ما کارهای خاص تولید می کنیم و کیفیت تولید بالاتر است. و خدمات مان کامل تر است. . البته در کنار اینها مشتریانی هم هستند که کیفیت ما را آزمون کرده اند و حاضر نمی شوند به هیچ قیمتی کار خود را به مجموعه های دیگر بسپارند. همه مشتریان ما می دانند که خدمات ما حدود درصد از کل قیمت را تشکیل می دهد و ما هزینه های بسیاری از خدمات را از آنها وصول نمیکنیم.
متأســفانه ما حتــی در اتحادیــه چاپخانه داران هم پشــتوانهی قابل اتکایــی نداریم و همکاری شــایانی نمیبینیم. ما برای هر مجموعهی جدیدی که راه اندازی کرده ایم مشــقت فراوانــی را در بحث اخــذ مجوزها متحمل شــده ایم. گاه این پروســه ها بدون هیچ دلیل خاصی طولانی و پیچیده می شوند که نتیجه ی آن تنها عقب افتادن از زمان و کند شدن روند توسعه است..
علاوه بر چاپ با کیفیت بسیار بالا یکی دیگر از حسن های مجموعه ی ما داشتن سیستم کانورتینگ و اینسپکشن فوق العاده پیشرفته است. که محصولاتی با کیفیت تضمین شده به ما ارائه می دهد، بخش کنترل کیفیت اتومات ما در این حوزه بسیار دقیق است.، در حدی که طی این سال های فعالیت هرگز لیبلی از تولیدات ما برگشت نخورده است.. تاکنون هرگز هیچ مشتری با واحد ما تماس نگرفته که از لیبل تولیدی ما گله کند.
بحث توجه به آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص از جمله مقولاتی هستند که همواره مورد توجه آسان پک قزوین قرار داشته اند و اهمیت و میزان رعایتشان به حدی بوده که می توان آنها را مزیت اصلی برتری این مجموعه نسبت به دیگر فعالان این رسته برشمرد. از سال ۸ که فکر اولیه راه اندازی چنین مجموعه ای مطرح شد کار شناسایی و جذب نیروهای متخصص نیز آغاز شد. اکنون بیش از درصد از کارکنان فعلی ما جز کسانی هستند که از همان ابتدا و در زمان نصب ماشین آلات در است.خدام مجموعه بودند و مورد آموزش تکنسین ها و مهندسیان کمپانی های خارجی سازنده ماشین آلات قرار گرفته اند. آنها در بحث نصب، کاربری و تعمیر و نگهداری به شکل مستقیم آموزش دیده اند و این مسئله در حفظ سلامت دستگاه ها و کیفیت خروجی ما تأثیر بسزایی دارد. ما اکنون دستگاه هایی داریم که مدل آنها به سال ۵ به بعد برمی گردد اما امروز تفاوت چندانی با روز اول نصب خود ندارند و از بازدهی بسیار خوبی برخوردار هستند که این مسئله از مزیت های داشتن نیروهای زبده و آموزش دیده است..