Sale Packaging corner In Parand Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تولید انواع کارتن های لمینیتی با است.فاده از ورق سینگل فیس D,F ورق سه لایه E, C , B و ورق پنج لایه CB ،CE به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک در این مجموعه رخ می دهد. علاوه بر این، توانایی لمینیت سطوح مقوایی روی یکدیگر که برای تولید است.ندهای تبلیغاتی و جعبه های ضخیم است.فاده میشود در این مجموعه امکان پذیر است..گفتنی است. در این مجموعه عملیات دایکات جعبه های لیمنیتی به وسیله ماشین های پیشرفته و با است.فاده از قالب های تخت تمام اتوماتیک با کیفیت و سرعت بالا به انجام می رسد. همچنین جعبه چسبانی محصولات لمینیتی در تمامی مدل های لب چسب ساده، لاک باتم تا شش چسب نیز با دقت و کیفیت مثال زدنی قابلیت تولید در

مجموعه ی ما به طور کامل مطابق با قوانین وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی اقدام به جذب و نگهداشت نیروی کار خود می کند و همان طور که از آنها کار متعهدانه طلب می کند خود نیز تمامی تعهداتش در قبال آنها را به بهترین وجه و فراتر از الزامات قانونی کشور رعایت می کند. این همبستگی، رعایت اصول و تفکر جهانی و به روز مدیریت ارشد سازمان بوده که خانواده ی بزرگ آسان پک را در لوای یک مجموعه جمع کرده است.، همه ی ما از مدیر و کارگر هدفی مشترک را مدنظر داریم و از هیچ کوششی برای حفظ نام نیک مجموعه ی خود دریغ نمی کنیم.

ساخت این مجموعه از آغاز و بخش به بخش طی جدول زمان بندی پیشرفت و از آغاز، هدف و چشم انداز آن کاملا مشخص بود. تمامی بخش های سالن های تولید، جانمایی ماشین آلات، جریان کار، گردش مواد و تمامی مقتضیات دیگر از قبل به صورت تخصصی مطالعه و با بهره گیری از مهندسان باتجربه اروپایی و الگوبرداری از مدرن ترین مجموعه های تولیدی در جهان، اندیشیده شده بودند و زمان تمامی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه ها هم کاملا معین و طبق برنامه ریزی ها پیش رفت. ما از همان اول انجام کاری حرفه ای و خاص را مدنظر داشتیم و این تا حدی بود که حتی آجرهای این بنا را نیز به طور سفارشی و در ابعاد اختصاصی تهیه کردیم که باعث زیبایی فضا و از طرفی (به خاطر ارتفاع بیشتر) انجام سریع تر مراحل ساخت و ساز شد. اکنون قریب به سال از سن این بنا می گذرد اما دیوارهای آجری آن هنوز زیبایی روز اول خود را حفظ کرده اند. ما محوطه ی سبز بسیار شادایی داریم که در روحیه کارکنان تأثیر به سزایی داشته و به گونه ای طراحی شده که هر فصل را برای ما به رنگی زیبا و دلچسب نشان می دهد.



( Sale ) `s other