Sale Packaging corner In Payetakht Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ما هرکدام در رشــته‌های متفاوتی درس خوانده بودیم و بســیاری معتقد بودند که نباید وارد عرصه‌ی چاپ بشویم. حتی پدر برایمان از سختی این کار گفت اما  به هرحال ما از یــک خانواده چاپچی بودیم و علاقه‌ی خاصی به این حرفه داشــتیم. اگر شما به  تاریخچه‌ی صنایع در خارج از کشور نگاه کنید میبینید که  کسب‌وکارهای خانوادگی که از پدر به پســر می‌رســند عمدتاً موفق‌تر از ایجاد کارهای جدید عمل می‌کنند. ما احساس کردیم با تزریق نیروی جوانی و انگیزه  میتوانیم کار آغاز شده را به انجامی اصولی برسانیم و حالا بعد از قریب به ۵ سال فعالیت  می‌بینیم که به دنبال دل و علاقه رفتن بد هم نبوده و  توانســته‌ایم دوشــادوش هم  موفقیت‌هایی را کســب کنیم که لذت بیشتری از هر موفقیت فردی را نصیب ما کرده است..

آسان پک قزوین به طور مستقیم ۵ نیروی انسانی را در است.خدام خود دارد که همگی بر اساس تخصص و سابقه‌ی شغلی و تحصیلی جذب مجموعه شده اند و هر کدام سرفصل های آموزشی مختص به خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. هر نیروی انسانی مجموعه ی ما ورای اینکه قبل از ورود به آسان پک چند سال سابقه کاری در حوزه‌ی خود داشته است.، پس از طی مراحل اولیه گزینش و است.خدام، به مدت یک هفته در اختیار واحد آموزش مجموعه قرار می گیرد. او طی این مدت همه آموزش های مرتبط با عنوان شغلی خود را می بیند و در صورت قبولی در آزمون است. که جذب آسان پک می شود.

ســال مجموعــه ی ریمارول با هــدف تأمین و پشــتیبانی تولیدات مبارکه و ریما راه اندازی شــد. ریمــارول کار خود را در رســته ی تولیــد ورق کارتن شروع کرد و هر چند ظرفیت تولید آن محدود بود اما به خوبــی کفاف نیازهای ما در مبارکه و ریما را  میداد . مــا اکنون در حــال طی کردن برنامه های توســعه ای ریمارول هستیم و مطمئناً این مجموعه در آتیه نزدیک درخشش بیشتری خواهد داشت اما در همین حد هم توانســته نیازهای ما را برطرف کنــد و مهم تر اینکه با شــروع کار آن تمامی مراحل از ابتدا تا انتها در کنترل ما قرار گرفت که این نکته دســت ما را در بسیاری از کارهای تولیدی و مقتضیات بازار باز گذاشت. اکنون تجمیع این مجموعه ها و توســعه ی بیشتر جزو برنامه‌های آتی ما اســت.



( Sale ) `s other