Sale Packaging corner In Pishva

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از حسن های هوديس پارس از ابتدای کار همکاری با چاپخانه های دیگر و داشتن روحیه کار اشتراکی است.. به نظر من برای بیرون رفتن از بحران باید کارهای سایز کوچک در بخش افست را کنار گذاشت و به لارج فورمت روی آورد، زمانی که ما برای یک چاپ سایز کوچک صرف می کنیم با زمانی که یک کار سایز بزرگ را چاپ می کنیم برابر است. و از این رو می توان با است.فاده از لارج فرمت در صرف زمان صرفه جویی کرد. باید ماشین های خوب و جدید تهیه کرد، مرکب مرغوب است.فاده کرد و کار حرفه ای انجام داد. باید با مشتری حرف زد و کار خوب دستش داد تا مقایسه کند، باید او را توجیه کرد که اگر کیفیت می خواهد باید هزینه اش را بدهد و اگر دنبال کار ارزان است. می تواند سراغ مجموعه های کوچک و غیرحرفه‌ای برود. در این صورت است. که قیمت ها بر اساس کیفیت ها محاسبه می شود و مشتریان بنا به وسع و خواسته هایشان تقسیم بندی می شوند.

این مراحل در تولید جعبه کارتنی ســاده به منگنه و چسب مختصر می‌شــود اما در  حــوزه جعبه‌های لمینیتی میتوانــد مراحلی چون برجسته سازی، سلفون کشی و انواع فرآیندهای پس از چاپ معمول روی آن پیاده‌سازی شود. ما در ریما خدمات کامل  جعبه سازی را ارائه می‌کنیم که میتوان از جمله‌ی آن به جعبه چسبانی و لاک باتم اشاره کنم .

شرکت THIMM از چاپ دیجیتال برای تولید بسته‌بندی پوشک برای شرکت Ontex است.فاده کرده است.. تصویر روی بسته‌بندی حاوی سه طرح پس‌زمینه برای تمامی چهار سایز پوشک می‌باشد. بنابراین دوازده تصویر متفاوت، به وضوح قابل تشخیص در قفسه‌ی فروشگاه‌ها می‌باشد. این امر مشتریان را قادر می‌سازد تا سایز پوشک مورد نیاز را شناسایی کنند.



( Sale ) `s other