Sale Packaging corner In South of Tehran

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همانطور که پیشتر اشاره کردم در هوديس پارس کارهای اجرتی به چاپ نمی رسد، ما به مانند یک شرکت هستیم که فقط کارهای خودش را به چاپ می رساند. مشتریان ما کارهای تخصصی طلب می کنند و ما موظفیم قدردان محبت آنان باشیم، از این رو هودیس پارس چند چاپخانه ممتاز که به کارشان اطمینان دارد به عنوان پشتیبان چاپی خود در نظر گرفته که در زمان بروز مشکل و یا ازدیاد سفارش بتواند بدون دغدغه به آنان تکیه کند و کارهایش را برون سپاری بنماید. ما این چاپخانه ها را از میان بسیاری از چاپخانه های موجود گلچین کرده ایم، کارشناس ما در بخش کنترل کیفیت به این چاپخانه ها مراجعه کرده و آنها را مورد آزمون قرار داده اند و ما را از انتخابمان مطمئن نموده اند. باید توجه داشت هزینه ای که ما برای کارهایمان به آنها پرداخت می کنیم از بسیاری سفارشات اجرتی که می پذیرند بالاتر است. چرا که ما آنها را ملزم به رعایت کیفیتی خاص می نماییم، سفارش ما باید حتما با مرکب پنتون چاپ شود، دور دستگاه کنترل شده و در سایر مراحل نیروهای متخصص ما در کار حضور داشته باشند. ما فقط ناظر چاپ در است.خدام داریم که در هنگام برون سپاری کارها سفارشات را تا مرحله نهایی همراهی می کنند.

 مهران افزود: به لطف خداوند متعال برند مهران پک نه تنها در اکثر نقاط کشور شناخته شده و مورد اعتماد مشتریان است.، بلکه در کشورهای است.رالیا، امارات، عربستان، عراق و ترکیه مشتریانی دارد که سالیان متوالی است. بسته بندی مورد نیاز آنها را تأمین می کند. به گفته او کیفیت مرغوب و سرعت تولید بالای این مجموعه بسیار حایز اهیت است. و با تکیه بر آن همیشه رضایت مشتریان جلب شده است..

هوديس پارس از سال ۸۵ با همان دستگاه های محدود کار را ادامه داد تا سال ۸ که بدهی ها کمتر شد و توانستیم دستگاه چاپ دوم را به مجموعه اضافه کنیم و به همین ترتیب ماشین سوم و چهارم نیز به مجموعه افزوده شد و الان یک دستگاه رولند ۵ رنگ دو ورقی (مدل )، یک رولند ۵ رنگ با لاک به همراه واتربیس ( پایه آب) (مدل )، دو برش تمام اتوماتیک، دستگاه های سلفون کشی و یووی، یک دستگاه لاک برای کارهای خاص مواد دارویی و مسواک سازی، تیغ، لترپرس، جعبه چسبان و قسمت بسته بندی هم داریم. یک دستگاه بوبست جدید هم یک ماه است. که به مجموعه اضافه شده و هودیس را بیش از پیش مجهز و به روز کرده است.. می توان گفت که هوديس پارس امروز در نمونه خود یک مجموعه کامل و جامع است..



( Sale ) `s other