Sale Packaging corner In Tehran stone Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سال چیزی در حدود میلیون تومان فقط برای تهیه نرم افزارهای مورد نیاز مجموعه هزینه شده یا مثلا یک دستگاه پروف رنگ خریداری شد که تمام رنگ های پنتون مصرفی را قبل از چاپ به مانند نمونه اصلی چایی پروف می کند، دستگاهی که در ایران مانند آن را نداریم. این کارها تماما هزینه بر هستند و تازه به آنها باید هزینه های ما در واحدهای کنترل کیفی و طراحی را نیز اضافه کرد. مشخص است. که قیمت ما از چاپخانه های کوچک و غیر تخصصی بالاتر است.، چرا که ما کارهای خاص تولید می کنیم و کیفیت تولید بالاتر است. و خدمات مان کامل تر است. . البته در کنار اینها مشتریانی هم هستند که کیفیت ما را آزمون کرده اند و حاضر نمی شوند به هیچ قیمتی کار خود را به مجموعه های دیگر بسپارند. همه مشتریان ما می دانند که خدمات ما حدود درصد از کل قیمت را تشکیل می دهد و ما هزینه های بسیاری از خدمات را از آنها وصول نمی‌کنیم.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر از با سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی کشور تقریبا چاپخانه ای تخصصی در عرصه تولید چاپ جعبه های مقوایی و حتی کارتن محصولات می باشد.

مدرن  دست ما را در ایده پردازی بازتر کرد و از سویی نیروی زبده پشــت گرمی ما برای ادامه کار قرار گرفت. حالا ما بــا ذهنی آزاد می توانســتیم به آینده بیندیشــیم و به فکر توسعه بیشــتر کار خود باشیم. با این اتفاقات بود که کمتر از دو ســال بعد از تأســیس ریمــا نقطه عطف دوم در کارنامــه کاری ما پیش آمد و ریمــارول به عنوان ســومین مجموعــه تخصصی ما راه اندازی شد تا پشتوانه تولیدات ریما قرار بگیرد.



( Sale ) `s other