Sale Packaging corner In Tehran

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نرم افزار مذکور حتی بخش اتاق مرکب سازی ما را نیز کنترل می کند و هر گرم از رنگ های مصرفی را مورد محاسبه قرار می دهد. این ویژگی در سایر مواد مصرفی و محصولات انبار ما وجود دارد که باعث می شود هرگز با مشکلات و کمبود مواجه نشویم چرا که نرم افزار از پیش میزان دقیق ورودی، خروجی و موجودی ما را اعلام کرده است..

پشت هر مرد موفقی یک زن موفق قرار دارد. گفت و گو با خانم است.ادپور همسر امیرهومن محمدی: سال ۸ ازدواج کردیم اما قبل از آن هم در دفتر تبلیغاتی همکار بودیم. کار ما با چاپخانه ها عجین بود و از همین رو ایشان به این کار علاقه پیدا کرد و همواره آرزو داشت تا موقعیتی خلق شود که وارد عرصه چاپ گشته و بتواند صفر تا صد کار را خودش به انجام برساند. اما در آن زمان همواره تا صبح مشغول به کار بودیم و است.راحت و تعطیلی برای ما معنایی نداشت. در ابتدای زندگی مشترکمان هم وضعیت به همین منوال بود و من هم در کنار ایشان فعالیت مضاعف می کردم و هودیس امروز نتیجه تلاش های بی وقفه ما در آن سال ها است..

تکنولوژی مولتی لاینر به شما امکان می دهد تا توضیحات خود را در هر چند صفحه ای که لازم می دانید طراحی کنید و سپس ما آنها را در چند لایه که در میکرون های پایین و با قابلیت چسبندگی تهیه شده اند چاپ کنیم. این لیبل ها از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با نمونه های یک ورق های ندارند و چسب آنها هزاران بار قابلیت باز و بسته شدن دارد.



( Sale ) `s other