Sale Packaging corner In Varamin

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اولین سفارش دستگاه HP PageWide web press TS، چاپ دیجیتال برای HelloFresh بود که در آلمان و در سال انجام گرفت. از زمان به بعد جعبه‌های این شرکت که به صورت آنلاین سفارش داده می‌شدند، به صورت چاپ دیجیتال حمل می‌شدند. بسته‌بندی دیجیتالی در دو سایز متفاوت و در مقاطع فصلی صورت می‌گیرد. این بدان معناست که بسته‌بندی های کوچکی را ارائه می‌دهد. چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ‌های معمولی، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

رســیدن به تکنولوژی ساخت کاغذ نیز جزو اهداف آتی مجموعه برای تکمیل چرخه‌ی تولیداتمان است. که در دستور کار قرار داشته و توسط ما تعقیب  میشود. ما همواره در پی این بوده‌ایم که کار را از صفر تا صد به انجام برسانیم و خط توسعه‌ای ما نیز مؤید این تلاش بوده است.. این حرکت شروع شده و مطمئناً تا وصول به  چرخه‌ی تکمیل تولیدات ادامه خواهد داشت.

هنگامی که عملیات ترکیب لایه های کاغذ در دستگاه BHS ما صورت گرفت و ورق کارتن به تولید رسید، پس از کنترل کیفی، توسط شاتل های تمام اتوماتیک به انبار کالاهای نیمه ساخته انتقال پیدا می کند. در ادامه بر اساس کلاس چایی تعریف شده و نوع عملیات تکمیلی به قسمت تبدیل کارتن و ماشین مربوط به آن انتقال یافته و پس از صفحه گذاری اولیه، تولید و کنترل نهایی، محصول پالتایز و قبل از ورود به انبار توزیع و با طرح بسته بندی مطابقت داده شده و سپس در انبار محصول انبارش می شوند.



( Sale ) `s other