Sale Packaging corner In lalezar market

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



معضل دیگر که در همین رابطه وجود دارد و اغلب مورد سؤال قرار می گیرد این است. که اگر برند مرکب ما به هر علتی تغییر پیدا کرد، چه اتفاقی برای مختصات کد داده شده اتفاق می افتد؟ در جواب این سؤال باید بگویم تمامی پروسه‌ی بررسی های ما قبل از انتخاب مرکبی خاص صورت گرفته و آنها را بر اساس سه نوع مرکب متفاوت که با این شید رنگی برابر هستند ساخته و نمونه گیری کرده ایم. مرکب های مذکور همه از بهترین برندهای اروپایی بوده که سابقه‌ی طولانی در تولید دارند و امکان تعطیلی یا کمیابی این سه برند به صورت همزمان تقریبا صفر است. اما به هر حال با این تکنولوژی دیگر جای نگرانی از بابت تغییر رنگ وجود ندارد.

امروز ما خرسندیم که توانسته ایم رؤیای خود را به حقیقت برســانیم و مجموعه ای بنا نهیم که در عین کوچکی بتواند فرآیند کاملی از کار را پیاده سازی کند. شــما می‌توانید با محصول خود به ما مراجعه کنید و کار را از ابتــدا تا انتها به تیم تولیدی زبده‌ی ریماپک بسپارید. گاه شما برای جلوگیری از تخلیه محتویات جعبه محصولات و تعویــض آن با محصولات تقلبی مشابه به جعبه ای خاص نیاز دارید که ما می توانیم آن را با تولید ســفارش شما در قالب جعبه های لاک باتم و با است.فاده از چسب‌های مخصوص، غیرقابل تعویض کنیــم، یا از رنگ های اختصاصی خاص و ســاختگی اســتفاده کنیــد تا جعبه ی شــما به راحتــی امکان کپی برداری نداشته باشد که این موارد هم به راحتی در ریماپک قابلیت پیاده سازی دارند.

بعید می دانم چایخانه ای پیدا شود که به اندازه هودیس پارس برای هر کاری باطله و ضایعات بدهد، معمولا هر چاپخانه ای برای یک سفارش و هزار تایی بین ۵ تا کار باطله دارد. در حالی که ما برای رعایت کیفیت و همگنی کار بیش از ۵ باطله در هرکار تجربه می کنیم.



( Sale ) `s other