Sale Packaging corner In qarchak Industrial City

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



چاپ نو در سال به همت و تلاش مرحوم محمدزمینی شروع به فعالیت نمود و طی سالهای قبل از انقلاب با مجهز نمودن چاپخانه به دستگاه های چاپ هایدلبرگ آلمان، قدمهای بزرگی را در عرصه صنعت چاپ برداشت بطوریکه اولین دستگاه چاپ افست دوورقی هایدلبرگ (sorm) در این چاپخانه نصب و راه اندازی گردید و پس از درگذشت مرحوم زمینی همسر ایشان (بانو زیبانگار) عهده دار این مسئولیت گردید وهم اکنون نیز بعنوان پیشکسوت ترین بانو صنعت چاپ ایران شناخته میشود .

شاید امروز کسی بتواند با پول این تکنولوژی ها را اخذ کند اما بهره وری بهینه از آنها و تولید اصولی، آن مقولاتی اند که به راحتی قابل احصا نیستند. هر فردی که به مجموعه ما می پیوندند، شناسنامه شغلی دارد، شرح وظایف دارد و حتما علاوه بر توانایی های قبل از ورود به کار، آموزش های خاص مجموعه ما را نیز دیده است.. ما اکنون از نرم افزارهایی در کار خود سود می بریم که قیمت آنها از بسیاری ماشین آلات ما بیشتر است. و این جزو هزینه هایی است. که باید هر مجموعه آوانگارد و حرفه ای پرداخت کند. ما نرم افزاری چند میلیاردی در اختیار داریم که می توان گفت در منطقه منحصر به فرد است.. چک کردن سرعت دستگاه، میزان متر لیبل تولید شده، تعداد خروجی، ارزیابی لحظه ای انبار و امکان نظارت بر سایر بخش های مجموعه، از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند که امکان مدیریت یکپارچه و آنلاین را برای آسان پک مقدور ساخته است..

همچنین ماشین آلات BOIX ما در رسته‌ی دستگاههای کارتن سازی قرار می گیرند که به عنوان تکمیل کننده تولیدات آسان پک، خارج از سایت کارتن سازی و در بخش دیگری از ساختمان آن نصب و راه اندازی شده اند. ما دو ماشین BOIX در مجموعه‌ی خود داریم که توانایی تولید انواع جعبه هایی را دارند که عمدتا برای صادرات میوه جات و یا در کارخانه تولید لبنیات به عنوان سبد مورد است.فاده قرار می گیرند. این جعبه ها به شکل ستون دار و بدون ستون در اشکال مختلف قابلیت تولید توسط این دستگاه ها را دارند که عملا توان پوشش تمام نیازهای این حوزه را دارا هستند.



( Sale ) `s other