در نگاه اول بسته بندی با کارتن فقط ساختن یک جعبه ساده از جنس کاغذ و مقوا می باشد. این ظاهر ساده بگونه ای می باشد که برخی از تولید کنندگانی که برای اولین بار قصد بسته بندی کالای خود را بوسیله کارتن دارند در وحله اول ابعاد محصول را داده و توقع دارند از قیمت و زمان تحویل کالا با خبر شوند. این تصور با واقعیت بسیارفاصله دارد چرا که پارامترهای دیگری بجز ابعاد محصول وجود دارد که باید در مورد تک تک آنها بررسی های لازم را صورت داد. ما در این مقاله ابتدا با ذکر هر مورد و توضیحات مختصر سعی میکنید هر مورد را به مطلب و مقاله مرتبط ارجاع دهیم.
با است.فاده از لوگو، تصاویر ، رنگها و متن می توان اقدام به طراحی تاثیر گذار کرد که باعث جذب مشتری گردد. با ایجاد جذابیت در بسته بندی می تواند در یرند سازی محصول نقش مهمی ایفا نمود و با است.فاده از طراحی می توان به فروش و بازاریابی محصول کمک فراوانی کرد. در طراحی کارتن باید به برخی نکات توجه کرد که در مقاله طرح گرافیکی کارتن می توانید از آنها مطلع شوید.
تولید و فروش کالای مرغوب تنها وظیفه کارخانه ما نیست بلکه شروع تعهده ماست. ما معتقدیم تجارت و تولید دو بال پرنده موفقیت هستند و با این نگرش از تجارت غافل نبوده ایم و علاوه بر تعامل سازنده با کارخانه های داخلی توانسته ایم در صادرات به کشوره های همسایه نیز اقدام نمائیم.
و با ارائه یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه از کالا خود محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش میشود . به جرات می توان گفت این روش یکی از بهترین روشهای مقرون به صرفه برای حفظ کالا تا مصرف نهایی است..
کارتن ها در تعداد لایه های مختلف از سینگل فیس تا هفت لایه قادرندمحصولاتی کمتر از یک کیلو تا حدود کیلو بار را بصورت مستقیم و بیشتر از کیلو را با است.فاده از سازه های کمکی مانند نبشی و پالت بسته بندی و جابجا کرد. این تحمل بار کارتن نسبت به وزن و قیمت بسته بندیهای دیگر منحصر بفرد می باشد. برای آشنائی با تعداد لایه های کارتن مقاله ورق و تعداد لایه ها را مطالعه نمائید.