Carton box In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation, product )

Carton box-1
Carton box-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




کارتن ها در تعداد لایه های مختلف از سینگل فیس تا هفت لایه قادرندمحصولاتی کمتر از یک کیلو تا حدود کیلو بار را بصورت مستقیم و بیشتر از کیلو را با است.فاده از سازه های کمکی مانند نبشی و پالت بسته بندی و جابجا کرد. این تحمل بار کارتن نسبت به وزن و قیمت بسته بندیهای دیگر منحصر بفرد می باشد. برای آشنائی با تعداد لایه های کارتن مقاله ورق و تعداد لایه ها را مطالعه نمائید.

به دلیل توجه کم دست‌اندرکاران صنعت کارتن سازی نسبت به آموزش وتکیه بر فرهنگ شفاهی سطح کمی و کیفی کارتن‌های تولیدی نسبت به کارتن‌های خارجی دارای معایب و مشکلاتی در ساخت و چاپ می‌باشد. در بررسی عوامل تولید و چاپ کارتن سعی شده است. که به ساختار مواد اولیه، مشکلاتی که در تولیدورق کارتن بوجود […]

با است.فاده از لوگو، تصاویر ، رنگها و متن می توان اقدام به طراحی تاثیر گذار کرد که باعث جذب مشتری گردد. با ایجاد جذابیت در بسته بندی می تواند در یرند سازی محصول نقش مهمی ایفا نمود و با است.فاده از طراحی  می توان به فروش و بازاریابی محصول کمک فراوانی کرد. در طراحی کارتن باید به برخی نکات توجه کرد که در مقاله طرح گرافیکی کارتن می توانید از آنها مطلع شوید.



( Sale, implementation consultation, product ) `s other In Sahand Industrial City