Carton box In qarchak Industrial City ( Sale, implementation consultation, product )

Carton box-1
Carton box-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تعداد لایه های ورق کارتن ورق و کارتن دو لایه کارتن دو لایه که بسیار کم کاربرد است. به صورت یک لایه کاغذ موج دار( فلوت) و یک لایه کاغذ صاف در زیر یا روی آن قرار میگیرد و چون شامل دو لایهکاغذ میگردد از این رو کارتن دولایه یا اصطلاحا سینگل فیس (singel face) […]

در نگاه اول بسته بندی با کارتن فقط ساختن یک جعبه ساده از جنس کاغذ و مقوا می باشد. این ظاهر ساده بگونه ای می باشد که برخی از تولید کنندگانی که برای اولین بار قصد بسته بندی کالای خود را بوسیله کارتن دارند در وحله اول ابعاد محصول را داده و توقع دارند از قیمت و زمان تحویل کالا با خبر شوند. این تصور با واقعیت بسیارفاصله دارد چرا که پارامترهای دیگری بجز ابعاد محصول وجود دارد که باید در مورد تک تک آنها بررسی های لازم را صورت داد. ما در این مقاله ابتدا با ذکر هر مورد و توضیحات مختصر سعی میکنید هر مورد را به مطلب و مقاله مرتبط ارجاع دهیم.

با است.فاده از لوگو، تصاویر ، رنگها و متن می توان اقدام به طراحی تاثیر گذار کرد که باعث جذب مشتری گردد. با ایجاد جذابیت در بسته بندی می تواند در یرند سازی محصول نقش مهمی ایفا نمود و با است.فاده از طراحی  می توان به فروش و بازاریابی محصول کمک فراوانی کرد. در طراحی کارتن باید به برخی نکات توجه کرد که در مقاله طرح گرافیکی کارتن می توانید از آنها مطلع شوید.



( Sale, implementation consultation, product ) `s other In qarchak Industrial City