Packaging corner In Bomehen ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یکی از حسن های هوديس پارس از ابتدای کار همکاری با چاپخانه های دیگر و داشتن روحیه کار اشتراکی است.. به نظر من برای بیرون رفتن از بحران باید کارهای سایز کوچک در بخش افست را کنار گذاشت و به لارج فورمت روی آورد، زمانی که ما برای یک چاپ سایز کوچک صرف می کنیم با زمانی که یک کار سایز بزرگ را چاپ می کنیم برابر است. و از این رو می توان با است.فاده از لارج فرمت در صرف زمان صرفه جویی کرد. باید ماشین های خوب و جدید تهیه کرد، مرکب مرغوب است.فاده کرد و کار حرفه ای انجام داد. باید با مشتری حرف زد و کار خوب دستش داد تا مقایسه کند، باید او را توجیه کرد که اگر کیفیت می خواهد باید هزینه اش را بدهد و اگر دنبال کار ارزان است. می تواند سراغ مجموعه های کوچک و غیرحرفه‌ای برود. در این صورت است. که قیمت ها بر اساس کیفیت ها محاسبه می شود و مشتریان بنا به وسع و خواسته هایشان تقسیم بندی می شوند.

الان درآمدزایی چاپخانه در اولویت قرار دارد همه به دنبال این هستند که هرچه بیشتر سودآوری کنند اما باید دانست که این کار درست نیست و لطمه های جبران ناپذیری به صنف وارد کرده و مشتریان را بدبین می کند. هوديس پارس اصلا و ابدا به دنبال سود بیشتر نیست و از طرفی برای به روز بودن و مدرن شدن خط تولید مورد نیازش از هیچ هزینه و سرمایه گذاری روی گردان نیست. امروز قیمت اولیه هر کار بر اساس میزانش مشخص است. اما شما به هر کجا خواستی مراجعه کن و بگو جعبه ای را با این متریال و این نوع چاپ و برش نیاز دارم، چاپخانه های بسیار معدودی وجود دارند که می توانند قیمت را برای شما محاسبه کنند، آن هم چون به شیوه سنتی انجام می گیرد اغلب به صورت تقریبی و نامشخص است.، بعد همان کار را به هوديس پارس بسپار تا برای شما شناسنامه تولید صادر کند و بر اساس قیمت جزء به جزء کار، به شما قیمت نهایی و دقیق بدهد.

مجموعــه ی ریمــا در آغاز فقــط در زمینه کارتن لمینیت فعالیــت می کرد. ما یک دســتگاه لمینیت نیمه اتوماتیک در این مجموعه داشتیم و سپس یک دستگاه نیمه اتومات سلفون کشی حرارتی با دهنه ی ســانتیمتر را به آن اضافه کردیم. سلفون کشی حرارتی چهار و نیم ورقی تمام اتومات دستگاه بعدی بود که به ریما پیوســت و سرعت آن را تا حد زیادی افزایش داد چراکه نیازی به اپراتور اضافی نداشــت و بحث تغذیه تا انجام کار، شــیت کردن و پالت بندی توسط خود آن و با سرعتی بالا به انجام می رسید.



( Sale ) `s other In Bomehen