Packaging corner In Chahrdangeh ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




خط تولیدی ما در این بخش توانایی تولید کارتن با نوار آسان بازشو را نیز دارا است.. پس از تولید ورق کارتن، مسئول کنترل کیفیت ما پارامترهای تولید است.اندارد ورق را مورد ارزیابی قرار می دهد تا تولیدی است.اندارد به بخش های بعدی انتقال پیدا کند. پس از تولید ورق کارتن، عملیات چاپ، برش و چسب زنی، شمارش، تسمه کشی انجام شده و سپس به بسته بندی ما منتقل می شود تا در آنجا بنا به خواست مشتری پالتایز صورت بگیرد. بخش چاپ سالن کارتن سازی ما حاوی چهار خط موازی

رویکرد آسان پک از همان بدو کار به سمت مدیریت سبز بوده است.. ما تصفیه خانه ای اختصاصی در اختیار داریم که همه ی پسابها، از شستشوی ماشین آلات تا سایر پسابهای صنعتی و حتی فاضلاب انسانی را مورد تصفیه قرار داده و آن را به آبی است.اندارد برای مصارف کشاورزی تبدیل می کند. این پساب ها به تصفیه خانه منتقل شده و پس از ته نشینی در حوضچه های مخصوص، فیلتراسیون چندمرحله ای و نهایتا تصفیه آب برای آبیاری فضای سبز وسیع مجموعه ی آسان پک مورد است.فاده قرار می گیرد. این فرآیند باعث شده آسان پک قزوین به عنوان واحد صنعتی سیز انتخاب شده و مورد تقدیر قرار بگیرد.

ما قرار است. بهترین شرکت‌های چاپ و بسته بندی در ایران در سال ۸ را به شما معرفی کنیم. این شرکت‌ها اغلب در زمینه تولید بسته بندی غذایی، تولید بسته‌بندی خشکبار و تولید بسته بندی بهداشتی و محصولات کشاورزی و تولید بسته بندی فست فود و … فعالیت دارند.



( Sale ) `s other In Chahrdangeh