Packaging corner In Dehak Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




چاپ نو در سال به همت و تلاش مرحوم محمدزمینی شروع به فعالیت نمود و طی سالهای قبل از انقلاب با مجهز نمودن چاپخانه به دستگاه های چاپ هایدلبرگ آلمان، قدمهای بزرگی را در عرصه صنعت چاپ برداشت بطوریکه اولین دستگاه چاپ افست دوورقی هایدلبرگ (sorm) در این چاپخانه نصب و راه اندازی گردید و پس از درگذشت مرحوم زمینی همسر ایشان (بانو زیبانگار) عهده دار این مسئولیت گردید وهم اکنون نیز بعنوان پیشکسوت ترین بانو صنعت چاپ ایران شناخته میشود .

امروز دیگر یک چاپخانه نمی تواند همه کارها را انجام بدهد، این چیزی است. که بسیاری از چاپخانه ها به دنبال آن هستند. آنها می خواهند در سایر جنبه ها وارد شوند و طبعا چون توان آن را ندارند در همه آنها متوسط باقی می مانند، به جای این باید به سمت کار تخصصی بروند، همانطور که امروز هوديس پارس به درستی راه خودش را انتخاب کرده و به صورت تخصصی در کار چاپ بسته بندی های دارویی و بهداشتی وارد شده است..

هوديس پارس از سال ۸۵ با همان دستگاه های محدود کار را ادامه داد تا سال ۸ که بدهی ها کمتر شد و توانستیم دستگاه چاپ دوم را به مجموعه اضافه کنیم و به همین ترتیب ماشین سوم و چهارم نیز به مجموعه افزوده شد و الان یک دستگاه رولند ۵ رنگ دو ورقی (مدل )، یک رولند ۵ رنگ با لاک به همراه واتربیس ( پایه آب) (مدل )، دو برش تمام اتوماتیک، دستگاه های سلفون کشی و یووی، یک دستگاه لاک برای کارهای خاص مواد دارویی و مسواک سازی، تیغ، لترپرس، جعبه چسبان و قسمت بسته بندی هم داریم. یک دستگاه بوبست جدید هم یک ماه است. که به مجموعه اضافه شده و هودیس را بیش از پیش مجهز و به روز کرده است.. می توان گفت که هوديس پارس امروز در نمونه خود یک مجموعه کامل و جامع است..



( Sale ) `s other In Dehak Industrial City