Packaging corner In Islamshahr ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هوديس پارس از سال ۸۵ با همان دستگاه های محدود کار را ادامه داد تا سال ۸ که بدهی ها کمتر شد و توانستیم دستگاه چاپ دوم را به مجموعه اضافه کنیم و به همین ترتیب ماشین سوم و چهارم نیز به مجموعه افزوده شد و الان یک دستگاه رولند ۵ رنگ دو ورقی (مدل )، یک رولند ۵ رنگ با لاک به همراه واتربیس ( پایه آب) (مدل )، دو برش تمام اتوماتیک، دستگاه های سلفون کشی و یووی، یک دستگاه لاک برای کارهای خاص مواد دارویی و مسواک سازی، تیغ، لترپرس، جعبه چسبان و قسمت بسته بندی هم داریم. یک دستگاه بوبست جدید هم یک ماه است. که به مجموعه اضافه شده و هودیس را بیش از پیش مجهز و به روز کرده است.. می توان گفت که هوديس پارس امروز در نمونه خود یک مجموعه کامل و جامع است..

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر از با سابقه ترین و بروزترین چاپخانه های کشور می باشد. این مجموعه با گردآوری بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی کشور تقریبا چاپخانه ای تخصصی در عرصه تولید چاپ جعبه های مقوایی و حتی کارتن محصولات می باشد.

سابقه‌ی کسب‌و‌کار در جهان و ایران نشان داده هر جا شریک خانواده باشد، درصد موفقیت بالاتر می‌رود. ماندن در کسب‌و‌کار خانوادگی باعث می‌شود نهاده‌ی اولیه افزایش یافته و یک مجموعه به درستی خط تکنولوژی را دنبال کرده و به شکوفایی برسد. این روند به شما کمک می‌کند تا از صفر شروع نکنید و از دیگر رقبای تازه‌ی بازار جلوتر گام بردارید .برای تعالی چه شانه‌هایی قابل اتکا‌تر از برادر ،پدر و خانواده؟



( Sale ) `s other In Islamshahr