Packaging corner In Kharazmi Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بیش از هر چیز این ناوبری، مدیریت و تخصص نیروی انسانی این بخش و سایر بخش های تولیدی ما است. که تمایز اصلی آسان پک با دیگر مجموعه ها است.. عمده اپراتورهای بخش لیبل ما در خارج از کشور و تحت نظر اساتید اروپایی آموزش دیده اند؛ آنها برای ارتباط گیری با اساتید خود نیازمند درک و تکلم به زبان انگلیسی بودند که همه آنها به خاطر مدارج بالای تحصیلی، قبل از است.خدام این توانایی را داشته اند که نشان از تخصص آسان پک در سایر رشته های تولید و کار دارد.

افتخار ما این است. که همواره بهترین مشتریان از هر صنفی را در لیست تولید خود داریم و این ها خــود دلگرمی ما بــرای ادامه ی راه و توســعه ی بیشــتر کار اســت. ما تمامی اســتانداردهای ایزو لازم بــرای کار خود را از کشــور انگلســتان اخذ کرده ایم و در نظر داریم برای توســعه های آتی کار اســتانداردهای خاص دیگری را نیز کسب کنیم. ایجاد یک اتوماسیون مدیریتی برای یکپارچه سازی مجموعه ها، خدمات و رســیدگی به خواسته های مشتری از برنامه های آتی ما در دنیای آنلاین است. که مقدمات اولیه آن به انجام رســیده است.. ما در پی ســاخت یک نرم افزار خاص برای مجموعه های خود هســتیم که طبق برنامه ریزی تا سال آینده در دســترس ما و مشــتریان قرار گرفتــه و روند سفارش دهی و تولیدات ما را تسریع  میکند.

برنامه ای که به دنبال پیاده سازی آن هستیم و امیدواریم که به زودی به عمل برسد بحث صادرات تولیدات چاپی است.. متاسفانه قوانین این حوزه دست و پاگیر هستند و روند این کار را کند کرده اند. ما آماده به عهده گرفتن سفارشات چاپی خارجی هستیم و با توانمندی که از مجموعه هوديس پارس سراغ داریم امیداوریم در سال های آتی حداقل بتوانیم به کشورهای همسایه صادرات داشته باشیم.



( Sale ) `s other In Kharazmi Industrial City