Packaging corner In Malard ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت چاپ و بسته بندی آسان قزوین دارای خط تولید ورق کارتن با ظرفیت هجده هزار متر در ساعت (معادل صد هزار تن در سال) توانایی تولید ورق های سه لایه و پنج لایه با فلوت های  C، E ،B ، CE و CB را دارا است.. واحد تولید ورق کارتن ما علاوه بر توانایی های معمول تولید ورق، قابلیت ایجاد نوار Easy Open را نیز دارا است..

وقتی می خواهید بین چاپ دیجیتال و چاپ افست برای بسته بندی خود انتخاب کنید، تعدادی سؤال وجود دارد که باید از خود بپرسید از جمله اینکه چه تعدادی می خواهید چاپ کنید؟ آیا اثر هنری در تمام بسته بندی های شما یکسان است.؟ کار هنری چقدر پیچیده است.؟ و آیا به چاپ با کیفیت عکس نیاز دارید؟ بهترین گزینه برای بسته بندی شما به احتیاحات و بودجۀ کلی شما بستگی دارد.

شرکت های دارویی در تولید بسته بندی داروهای خود بسیار سخت گیر هستند و هر کاری را به راحتی نمی پذیرند و باز ما در بین آنها با خاص ترین و مشکل پسندترینشان همکاری داریم. این سخت گیری شرکت های طرف قرارداد باعث شد مجموعه ما با توان بیشتری به کار بپردازد تا خودش را با خواسته های ایشان وفق دهد سخت گیری این شرکت ها روند پیشرفت و توسعه ما را تسریع کرده به نحوی که امروز هوديس پارس سال هاست که در کنار چاپخانه آزمایشگاهی به روز دارد، واحد کنترل کیفیتی دارد که در حین انجام کار و در مرحله نهایی تولیدات را سنجش می‌کند. حدود سه سال است. که



( Sale ) `s other In Malard