Packaging corner In Nasirabad Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




رویکرد آسان پک از همان بدو کار به سمت مدیریت سبز بوده است.. ما تصفیه خانه ای اختصاصی در اختیار داریم که همه ی پسابها، از شستشوی ماشین آلات تا سایر پسابهای صنعتی و حتی فاضلاب انسانی را مورد تصفیه قرار داده و آن را به آبی است.اندارد برای مصارف کشاورزی تبدیل می کند. این پساب ها به تصفیه خانه منتقل شده و پس از ته نشینی در حوضچه های مخصوص، فیلتراسیون چندمرحله ای و نهایتا تصفیه آب برای آبیاری فضای سبز وسیع مجموعه ی آسان پک مورد است.فاده قرار می گیرد. این فرآیند باعث شده آسان پک قزوین به عنوان واحد صنعتی سیز انتخاب شده و مورد تقدیر قرار بگیرد.

تمام کارهایی که در هویس پارس به انجام می رسانیم از مرحله طراحی آغاز می شود. علاوه بر کارهای چاپی ما به شرکتهای دارویی خدمات دیگری هم ارائه می دهیم که غرفه سازی نمایشگاهها یکی از آنها است.. این بخش از کار هوديس پارس از سابقه من در امور تبلیغاتی نشات می گیرد و همچنان از دیرباز و حدود سال پیش تا کنون به عنوان خدمات فرعی مجموعه حفظ شده است.. اما وقتی کار یک شرکت دارویی را به عهده می گیریم، پکیجی کامل از دارو را به مشتری ارائه می دهیم، که می توانم از

چاپ اختر شمال یکی از بزرگترین مجتمع‌های چاپ و بسته بندی در کشور به شمار می آید.این چاپخانه در سال در تبریز که آنموقع یکی از مهدهای چاپ کشور بود، توسط شادروان سید باقر کروبی تاسیس شد. در سال ۸ شادروان سید حسین کروبی چاپخانه جدیدی در تهران و در محل عمارت مسعودیه تاسیس کرد.  در سال که این چاپخانه در محل عمارت مسعودیه واقع شده بود با مجهز شدن به دستگاه های چاپ افست ، کار خود را در زمینه بسته بندی آغاز کرد.



( Sale ) `s other In Nasirabad Industrial City