Packaging corner In Parand Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تلاش ما همواره بر این نکته بوده که از پیشــرفته‌ترین دستگاه‌ها بهره ببریم و سعی کنیم در تأمین مواد، سرعت انتشــار و کیفیت خروجی بهترین بازده را داشته باشیم اما متأسفانه عدم حمایت‌های دولتی روند توسعه‌ای ما را کند کرده است.. دستگاه‌های این صنعت به سرمایه گذاری گزافی نیاز دارند، ساخت یک مکان تخصصی  هزینه های زیادی را می‌طلبد و به دست آوردن است.انداردهای تولید مقتضیات زیادی را ســر راه تولیدکننده قرار می‌دهد که این موارد هر روز کار را برای تولیدکنندگان بازار خصوصی مشکل و  مشکل‌تر  می‌کنند.

اولین سفارش دستگاه HP PageWide web press TS، چاپ دیجیتال برای HelloFresh بود که در آلمان و در سال انجام گرفت. از زمان به بعد جعبه‌های این شرکت که به صورت آنلاین سفارش داده می‌شدند، به صورت چاپ دیجیتال حمل می‌شدند. بسته‌بندی دیجیتالی در دو سایز متفاوت و در مقاطع فصلی صورت می‌گیرد. این بدان معناست که بسته‌بندی های کوچکی را ارائه می‌دهد. چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ‌های معمولی، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

مدیریت مجتمع چاپ و بسته‌بندی نگارستان با بیش از نیم‌قرن سابقه درخشان در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در است.ان اصفهان، مفتخر به همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی و ارائه بهترین خدمات به آنها می‌باشد که از‌جمله می‌توان به برندهای شرکت توسعه صنایع غذایی رشد، زر ماکارون، زیپ‌کیپ، صنایع گوشتی دمس، داروسازی امین، داروسازی باریج اسانس، داروسازی دارو پخش، داروسازی جالینوس، داروسازی خوارزمی، داروسازی حنان، داروسازی رها، داروسازی دانا، شرکت ویتانا ، بستنی میهن، گز معراج، صنایع سلولزی گلریز، لبنیات پگاه و … که در این سال‌ها همواره از مشتریان وفادار ما بوده‌اند، اشاره کرد.



( Sale ) `s other In Parand Industrial City