Packaging corner In Qarchak ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




چاپ نو در سال به همت و تلاش مرحوم محمدزمینی شروع به فعالیت نمود و طی سالهای قبل از انقلاب با مجهز نمودن چاپخانه به دستگاه های چاپ هایدلبرگ آلمان، قدمهای بزرگی را در عرصه صنعت چاپ برداشت بطوریکه اولین دستگاه چاپ افست دوورقی هایدلبرگ (sorm) در این چاپخانه نصب و راه اندازی گردید و پس از درگذشت مرحوم زمینی همسر ایشان (بانو زیبانگار) عهده دار این مسئولیت گردید وهم اکنون نیز بعنوان پیشکسوت ترین بانو صنعت چاپ ایران شناخته میشود .

بهترین مجتمع بسته و بندی ایران مطمئنا اینقدر کار داره که نمیرسه دنبال برندسازی باشه. به نظرم این شرکت های چاپ و بسته بندی که شما معرفی کردید اصلا بهترین شرکت بسته بندی نیستند و محتوا فیک و خالی از اعتبار است.. لطفا ادامه ندید.

انبار منظم و حرفه‌ای آسان پک یکی دیگر از مزیت های مجموعه ی ما محسوب می شود. گمان نکنم در هیچ مجموعه‌ی کارتن سازی چنین قفسه بندی های است.اندارد و مرتبی وجود داشته باشد. در این انبار سه ریچ‌تراک برقی وجود دارد که برعکس لیفتراک‌ها از بنزین و گازوئیل است.فاده نمی کنند و جزو تلاش های آسان قزوین در حیطه ی صنعت سبز محسوب می‌شوند. تولیدات ما در این انبار عظیم و است.اندارد به منظم ترین شکل دسته بندی و انبارش میشوند تا در زمان لزوم به آسانی فراهم شده و مورد است.فاده قرار بگیرند. جانمایی و آدرس دهی محصولات در قفسه بندی بر اساس سیستم نرم افزاری انجام می شود و در کوتاه ترین زمان امکان بازیابی آنها وجود دارد.



( Sale ) `s other In Qarchak