Packaging corner In RobatKarim ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




هنگامی که عملیات ترکیب لایه های کاغذ در دستگاه BHS ما صورت گرفت و ورق کارتن به تولید رسید، پس از کنترل کیفی، توسط شاتل های تمام اتوماتیک به انبار کالاهای نیمه ساخته انتقال پیدا می کند. در ادامه بر اساس کلاس چایی تعریف شده و نوع عملیات تکمیلی به قسمت تبدیل کارتن و ماشین مربوط به آن انتقال یافته و پس از صفحه گذاری اولیه، تولید و کنترل نهایی، محصول پالتایز و قبل از ورود به انبار توزیع و با طرح بسته بندی مطابقت داده شده و سپس در انبار محصول انبارش می شوند.

قبلاً می بایســت شــما یــک کار را در چاپخانه به چاپ می رســاندید، در جای دیگر ســلفون کرده، در کارگاهی دیگر مراحل لمینیت، تیغ و چسب را انجام می دادید و جالب اســت که هنوز بســیاری با همین سیستم سنتی مشــغول به فعالیت هستند. ما با این تفکر که بتوانیم هر چند در ابعاد کوچک و منحصر به خود، دســت به تولیدی از ابتدا تا انتها بزنیم، تصمیم به راه اندازی ریما گرفتیم. ما شــاید اکنون توان انجام ســفارش های پنج همــکار را در یک زمان نداشــته باشیم اما دست کم تمامی ســفارش های خود را زیر یک ســقف، با کیفیت بالا و در اســرع وقت به انجام می رسانیم که این خصیصه رمز موفقیت کار ریماپک بوده است..

سال دوم شروع به کار مجموعه بود که آسان پک موفق به اخذ است.انداردهای مدیریتی و کیفیتی بین المللی شد، سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای است.اندارد (IS)، سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS )، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO ) و آموزش داخلی (IS) از جمله است.انداردهای جهانی بودند که آسان پک توانست به عنوان اولین مجموعه ی کارتن سازی کشور آنها را به صورت همزمان در مجموعه ی خود پیاده سازی کند.



( Sale ) `s other In RobatKarim