Packaging corner In Rodhen ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ما آغاز راه بودیم و هنوز اقساط بسیاری برای خرید دستگاه بدهکار بودیم اما ایشان به خوبی می توانست خود را با وضعیت تطبیق بدهد و تمرکزش را روی کار نگاه دارد. یکی از اخلاق های پسندیده ایشان که به نظر من رکن اصلی شکست ناپذیری هوديس پارس هم هست، قبول راحت اشتباهات است.. وقتی یک مشتری می گوید این کار را دوست ندارم و یا هر ایرادی به کار انجام شده وارد می کند ایشان با سعه صدر انتقادات را می شنود و در پی رفع آنها می کوشد و به هیچ وجه بحث و مشاجره ای نمی کند، برای او مشتری مداری یک اصل اساسی است.. یکی از دلایل است.قبال مشتریان از مجموعه هوديس پارس هم همین نکته است.، آنها می دانند که به هر نحو که شده نظرشان تأمین خواهد شد و از همین رو با خیال راحت سفارشاتشان را به ما می سپارند، حتی اگر خواسته آنان غیرمنطقی هم باشد در نهایت این رضایت آنان است. که مهم بوده و باید جلب شود. خوش اخلاقی و خوش برخوردی ایشان باعث شده در مجموعه جوی از صمیمیت و دوستی حاکم باشد.

مشتریان ما در بدو ورود به آسان پک به دو دسته ی عمده تقسیم می شوند، آنها یا قبلا جعبه ای برای محصول خود داشته اند و حالا با نمونه کار به ما مراجعه می کنند و یا اینکه برای محصول خود نیازمند طراحی و جعبه سازی هستند. در هر صورت درخواست تمامی مشتریان پس از کارشناسی و برآورد اولیه در بخش فروش، به بخش مهندسی محصول ارجاع داده می شوند. در این بخش پس از بررسی های تخصصی در جلسات CFT، اقدام به طراحی ساختار بهینه و سپس نمونه سازی شده و پس از طی مراحل صحه گذاری و کنترلی در آسان قزوین و تائید مشتری، عملیات سفارش گذاری ساخت ملزومات تولید و نهایتا تولید محصول صورت می پذیرد. تیم زبده‌ی طراحی ما در این بخش همواره نصایح و راهکارهای جدیدی برای افزودن جذابیت ایده های مشتریان، کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، در چنته دارند.

علاوه بر بخش ها و ماشین آلات اشاره شده ما از وجود چند دستگاه مکمل دیگر در سایت تولید لیبل خود سود می بریم. یکی از این دستگاهها ماشین IML است. که امروزه با مصرف روزافزون آن روبرو هستیم. همان طور که میدانید اجرای این نوع لیبل آدابی خاص دارد، شما باید یون‌های منفی و مثبت را در اندازه های مشخص شده به این ماشین بدهید، عملیات حمل، دایکات و جمع آوری آن هر کدام اختصاصی این نوع تولیدات است. که آن را به یک کار ویژه و خاص تبدیل کرده که هر مجموعه ای از پس انجام آن برنمی آید. ما در سایت خود قادر به این تولیدات هستیم و جالب است. بدانید که اکنون آسان پک تنها تولید کننده ای است. که می تواند با دستگاههای IML خود عملیات کلدفویل را به اجرا درآورد؛ یعنی بحث اینجکت کردن فایلها دور ظروف به راحتی توسط ما توانایی اجرا دارند و این یک قابلیت خاص است. که در منطقه خاورمیانه انحصارا در اختیار مجموعه آسان پک قرار دارد.



( Sale ) `s other In Rodhen