Packaging corner In Sahand Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




متأســفانه ما حتــی در اتحادیــه چاپخانه داران هم پشــتوانه‌ی قابل اتکایــی نداریم و همکاری شــایانی نمی‌بینیم. ما برای هر مجموعه‌ی جدیدی که راه اندازی کرده ایم مشــقت فراوانــی را در بحث اخــذ مجوزها متحمل شــده ایم. گاه این پروســه ها بدون هیچ دلیل خاصی طولانی و پیچیده می شوند که نتیجه ی آن تنها عقب افتادن از زمان و کند شدن روند توسعه است..

مدرن  دست ما را در ایده پردازی بازتر کرد و از سویی نیروی زبده پشــت گرمی ما برای ادامه کار قرار گرفت. حالا ما بــا ذهنی آزاد می توانســتیم به آینده بیندیشــیم و به فکر توسعه بیشــتر کار خود باشیم. با این اتفاقات بود که کمتر از دو ســال بعد از تأســیس ریمــا نقطه عطف دوم در کارنامــه کاری ما پیش آمد و ریمــارول به عنوان ســومین مجموعــه تخصصی ما راه اندازی شد تا پشتوانه تولیدات ریما قرار بگیرد.

امروز دیگر کار چاپخانه با انجام سفارشات اجرتی نمی گردد و به این روش کار کردن سودی ندارد، با این شیوه تنها چاپخانه های کوچکی قادر به ادامه کار هستند که دستگاه های کمی داشته و صاحب چاپخانه خودش اپراتور دستگاه است.. هودیس پارس از زمانی که تکمیل و به عنوان یک مجتمع چاپ معرفی شد، دو تا سه سال بسته های متفاوتی را تولید می کرد اما بعد از مدتی به طور اختصاصی به تولید بسته بندی های مواد دارویی پرداخت و اکنون حدود ۸ سال شده که فقط در این زمینه فعال است.. کار ما در هوديس پارس با دیگر مجموعه های چاپ متفاوت است.، ما در این مجموعه به هیچ عنوان کار اجرتی انجام نمی دهیم سفارشات بیرونی نمی پذیریم و تنها کارهای خود را به چاپ می رسانیم.



( Sale ) `s other In Sahand Industrial City