Packaging corner In Sharyar ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




لازم به ذکر است. که تمام خط تولید ما توسط یک نرم افزار مدیریت می شود. از تماس شما با بخش سفارش گیری و فروش تا تولید بسته بندی و تحویل با مدیریت یک نرم افزار به انجام می رسد؛ یعنی زمانی که شما برای تولید به توافق می رسید مواد موردنیاز سفارش شما در انبار ما رزرو می شوند و یا اگر موجود نباشد سریعا تهیه شده و دقيقه طبق خواسته های به تائید رسیده آماده شده و در زمان مشخص شده تحویل داده می شوند. تمامی دستگاه های ما به طور اختصاصی کامپیوتری دارند که به واسطه ی آن به سیستم یکپارچه مدیریتی این نرم افزار متصل هستند و توسط آن کنترل و ارزیابی می شوند.

بیش از هر چیز این ناوبری، مدیریت و تخصص نیروی انسانی این بخش و سایر بخش های تولیدی ما است. که تمایز اصلی آسان پک با دیگر مجموعه ها است.. عمده اپراتورهای بخش لیبل ما در خارج از کشور و تحت نظر اساتید اروپایی آموزش دیده اند؛ آنها برای ارتباط گیری با اساتید خود نیازمند درک و تکلم به زبان انگلیسی بودند که همه آنها به خاطر مدارج بالای تحصیلی، قبل از است.خدام این توانایی را داشته اند که نشان از تخصص آسان پک در سایر رشته های تولید و کار دارد.

شرکت های دارویی در تولید بسته بندی داروهای خود بسیار سخت گیر هستند و هر کاری را به راحتی نمی پذیرند و باز ما در بین آنها با خاص ترین و مشکل پسندترینشان همکاری داریم. این سخت گیری شرکت های طرف قرارداد باعث شد مجموعه ما با توان بیشتری به کار بپردازد تا خودش را با خواسته های ایشان وفق دهد سخت گیری این شرکت ها روند پیشرفت و توسعه ما را تسریع کرده به نحوی که امروز هوديس پارس سال هاست که در کنار چاپخانه آزمایشگاهی به روز دارد، واحد کنترل کیفیتی دارد که در حین انجام کار و در مرحله نهایی تولیدات را سنجش می‌کند. حدود سه سال است. که



( Sale ) `s other In Sharyar