Packaging corner In South of Tehran ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




چاپ اختر شمال یکی از بزرگترین مجتمع‌های چاپ و بسته بندی در کشور به شمار می آید.این چاپخانه در سال در تبریز که آنموقع یکی از مهدهای چاپ کشور بود، توسط شادروان سید باقر کروبی تاسیس شد. در سال ۸ شادروان سید حسین کروبی چاپخانه جدیدی در تهران و در محل عمارت مسعودیه تاسیس کرد.  در سال که این چاپخانه در محل عمارت مسعودیه واقع شده بود با مجهز شدن به دستگاه های چاپ افست ، کار خود را در زمینه بسته بندی آغاز کرد.

مرحلــه ی اول کار ما در واقع پیش ســفارش و طراحی است.. پیش می آید که مشتری هیچ نمونه و یا حتی هیــچ ایده ای ندارد و تنها محصول خود را به ما ارجاع داده و درخواســت طراحی و ساخت یک جعبه متناســب با نیازش را مطرح می کند که در این صورت تیــم طراحی ما هم طرح گرافیکی و هــم طراحی مدل

انبار منظم و حرفه‌ای آسان پک یکی دیگر از مزیت های مجموعه ی ما محسوب می شود. گمان نکنم در هیچ مجموعه‌ی کارتن سازی چنین قفسه بندی های است.اندارد و مرتبی وجود داشته باشد. در این انبار سه ریچ‌تراک برقی وجود دارد که برعکس لیفتراک‌ها از بنزین و گازوئیل است.فاده نمی کنند و جزو تلاش های آسان قزوین در حیطه ی صنعت سبز محسوب می‌شوند. تولیدات ما در این انبار عظیم و است.اندارد به منظم ترین شکل دسته بندی و انبارش میشوند تا در زمان لزوم به آسانی فراهم شده و مورد است.فاده قرار بگیرند. جانمایی و آدرس دهی محصولات در قفسه بندی بر اساس سیستم نرم افزاری انجام می شود و در کوتاه ترین زمان امکان بازیابی آنها وجود دارد.



( Sale ) `s other In South of Tehran