Packaging corner In Tehran stone Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بحث توجه به آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص از جمله مقولاتی هستند که همواره مورد توجه آسان پک قزوین قرار داشته اند و اهمیت و میزان رعایتشان به حدی بوده که می توان آنها را مزیت اصلی برتری این مجموعه نسبت به دیگر فعالان این رسته برشمرد. از سال ۸ که فکر اولیه راه اندازی چنین مجموعه ای مطرح شد کار شناسایی و جذب نیروهای متخصص نیز آغاز شد. اکنون بیش از درصد از کارکنان فعلی ما جز کسانی هستند که از همان ابتدا و در زمان نصب ماشین آلات در است.خدام مجموعه بودند و مورد آموزش تکنسین ها و مهندسیان کمپانی های خارجی سازنده ماشین آلات قرار گرفته اند. آنها در بحث نصب، کاربری و تعمیر و نگهداری به شکل مستقیم آموزش دیده اند و این مسئله در حفظ سلامت دستگاه ها و کیفیت خروجی ما تأثیر بسزایی دارد. ما اکنون دستگاه هایی داریم که مدل آنها به سال ۵ به بعد برمی گردد اما امروز تفاوت چندانی با روز اول نصب خود ندارند و از بازدهی بسیار خوبی برخوردار هستند که این مسئله از مزیت های داشتن نیروهای زبده و آموزش دیده است..

بخش کنترل کیفیت ما نیز در این واحد و سایر واحدهای تولیدی ما وجود مستمر دارد. به طور کلی کنترل کیفی ما در سه مرحله صورت می‌گیرد، کنترل مواد اولیه بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده به عنوان گام اول این بخش است. که طی آن تنها مواد مطابق با است.انداردهای تعریف شده تائید می‌شوند، گام دوم کنترل کیفیت ما در هنگام تولید رخ می دهد، هنگام فرم بندی یک سفارش، اپراتور، بازرس QC و مسئول شیفت عملیات کنترل را به انجام رسانده و بعد از صحه گذاری است. که اپراتور دست به تولید می زند. گام نهایی کنترل کیفی ما نیز پس از تولید توسط بازرس QC به انجام می رسد، او به طور تصادفی دست به انتخاب نمونه زده و تنها پس از تائید این سه مرحله است. که کالای تولیدی به انبار و بخش ارسال تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است. که تمام خط تولید ما توسط یک نرم افزار مدیریت می شود. از تماس شما با بخش سفارش گیری و فروش تا تولید بسته بندی و تحویل با مدیریت یک نرم افزار به انجام می رسد؛ یعنی زمانی که شما برای تولید به توافق می رسید مواد موردنیاز سفارش شما در انبار ما رزرو می شوند و یا اگر موجود نباشد سریعا تهیه شده و دقيقه طبق خواسته های به تائید رسیده آماده شده و در زمان مشخص شده تحویل داده می شوند. تمامی دستگاه های ما به طور اختصاصی کامپیوتری دارند که به واسطه ی آن به سیستم یکپارچه مدیریتی این نرم افزار متصل هستند و توسط آن کنترل و ارزیابی می شوند.



( Sale ) `s other In Tehran stone Industrial City