Packaging corner In Tehran ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




محصولات متنوع تولید کنندگان مواد شوینده، لبنی و خوراکی، آرایشی و بهداشتی، مشتقات نفتی، دخانیات و هر آنچه در بازار به عنوان لیبل شناخته می شود، امروز در یک مجموعه ی پیشرو و مدرن ایرانی قابلیت انجام دارد و این توانایی در بحث خودکفایی بخش اعظمی از بازار لیبل ایران موفق عمل کرده و حتی فراتر از آن اقتدار در این رسته تولیدات را برای کشور ما در منطقه به دنبال داشته است.. ما امروز توانایی اجرای درصد از لیبل های مورد نظر تولید کنندگان را دارا هستیم و آن یک درصد را برای کارهای احتمالی که نوین هستند و شاید هنوز به دست ما سپرده نشده اند گذاشته ایم که بی ش ک در این بخش ها نیز بعد از بررسی و کارهای معمول توانایی انجام آنها نیز مقدور خواهد بود.

سال چیزی در حدود میلیون تومان فقط برای تهیه نرم افزارهای مورد نیاز مجموعه هزینه شده یا مثلا یک دستگاه پروف رنگ خریداری شد که تمام رنگ های پنتون مصرفی را قبل از چاپ به مانند نمونه اصلی چایی پروف می کند، دستگاهی که در ایران مانند آن را نداریم. این کارها تماما هزینه بر هستند و تازه به آنها باید هزینه های ما در واحدهای کنترل کیفی و طراحی را نیز اضافه کرد. مشخص است. که قیمت ما از چاپخانه های کوچک و غیر تخصصی بالاتر است.، چرا که ما کارهای خاص تولید می کنیم و کیفیت تولید بالاتر است. و خدمات مان کامل تر است. . البته در کنار اینها مشتریانی هم هستند که کیفیت ما را آزمون کرده اند و حاضر نمی شوند به هیچ قیمتی کار خود را به مجموعه های دیگر بسپارند. همه مشتریان ما می دانند که خدمات ما حدود درصد از کل قیمت را تشکیل می دهد و ما هزینه های بسیاری از خدمات را از آنها وصول نمی‌کنیم.

 این کدها، نشانه‌های دیجیتالی هستند که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند و بر تصاویر چاپی تاثیری ندارند. با است.فاده از برنامه‌های کاربردی، چنین کدهای اطلاعاتی می‌توانند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. این کدهای اطلاعاتی را میتوان از طریق اینترنت گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها، اسکن کرد.



( Sale ) `s other In Tehran