Packaging corner In Varamin ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




آسان پک در مورد مدیریت پسماند نیز به خوبی عمل کرده است.. ما جزو معدود واحدهای صنعتی هستیم که دسته بندی بسیار مشخصی را برای هر پسماند خود تعریف کرده ایم. ما ایستگاه های سبزی را در مجموعه داریم که پسماندها در آن به شکل مجزا جمع آوری می شوند، انواع مواد از پلاستیک تا فلز، شیشه، چوب،

ما برای مجموعه های ریما نقشه های بزرگی در سر داریم که تاکنون تنها بخشــی از آن به ثمر رســیده اســت و مطمئناً در آتیه نزدیــک از کارهای جدید ما مطلع خواهید شــد. ریما تاکنون توانســته طبق برنامه ریزی های خود پیش رفته و توســعه پیدا کند، بی شک بخش عظیمی از این تفوق به لطف مشتریان وفادار ما رخ داده اســت و تمام تــلاش ما نیز برای انجام خدمات هرچه بهتر و باکیفیت تر به آن ها است.، امیدواریم که ریما بتواند چون همیشه سیر صعودی توسعه ی خود را پی بگیرد و در عمل قدردان اعتماد مشتریانی باشــد که تلاش های ما را درک کرده و با انتخاب ریما در شکوفایی آن مؤثر واقع شدند.

من در هنرستان گرافیک خواندم و به خاطر علاقه ام مطالعات زیادی در این باره داشتم و از این رو برای دانشگاه رشته دیگری را برگزیدم تا به جای تقویت یک نقطه قوت است.عدادهای متوسطه را ارتقاء بدهم. من در دانشگاه مترجمی زبان انگلیسی خواندم اما علاقه من در زمینه هنر و گرافیک قویتر بود و در آن زمینه آموزش می دیدم و فعالیت می کردم و در حال حاضر مدیر آتلیه طراحی هوديس پارس هستم و نظارت کاملی بر بخش طراحی و عملیات پیش از چاپ را به عهده دارم. در مرحله بعد از چاپ نیز نظارت بر رنگ و چاپ کار را نیز انجام می دهم، من از شغلم، همسرم و اخلاق پسندیده او که زبانزد خاص و عام است. بسیار راضی هستم و امیدوارم هوديس پارس همینطور با قدرت پیش برود و قله های ترقی را با موفقیت پشت سر بگذارد. از همسرم تشکر می کنم که با اعتماد به کار من، دست مرا در کسب تجربه باز گذاشت و همواره با صبوری در کنارم بوده من تا به حال عصبانیت ایشان را ندیده ام.



( Sale ) `s other In Varamin