Packaging corner In lalezar market ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




الف) تنوع است.فاده از آن­ها در کاربردهای مختلف، که قطعاً برای فروشگاه­های خرده فروشی بسیار حائز اهمیت است.. برای مثال، بسیاری از جعبه­ هایی که با این روش چاپ می­شوند، به نوعی طراحی می­شوند که می­توان از آن­ها در فروشگاه­های مواد غذایی برای بسته بندی انواع محصولات است.فاده کرد. از سوی دیگر، بسیاری از بسته­ بندی­های تجهیزات الکترونیکی و چند رسانه­ای نیز از این نوع هستند.

خط تولیدی ما در این بخش توانایی تولید کارتن با نوار آسان بازشو را نیز دارا است.. پس از تولید ورق کارتن، مسئول کنترل کیفیت ما پارامترهای تولید است.اندارد ورق را مورد ارزیابی قرار می دهد تا تولیدی است.اندارد به بخش های بعدی انتقال پیدا کند. پس از تولید ورق کارتن، عملیات چاپ، برش و چسب زنی، شمارش، تسمه کشی انجام شده و سپس به بسته بندی ما منتقل می شود تا در آنجا بنا به خواست مشتری پالتایز صورت بگیرد. بخش چاپ سالن کارتن سازی ما حاوی چهار خط موازی

هوديس پارس از سال ۸۵ با همان دستگاه های محدود کار را ادامه داد تا سال ۸ که بدهی ها کمتر شد و توانستیم دستگاه چاپ دوم را به مجموعه اضافه کنیم و به همین ترتیب ماشین سوم و چهارم نیز به مجموعه افزوده شد و الان یک دستگاه رولند ۵ رنگ دو ورقی (مدل )، یک رولند ۵ رنگ با لاک به همراه واتربیس ( پایه آب) (مدل )، دو برش تمام اتوماتیک، دستگاه های سلفون کشی و یووی، یک دستگاه لاک برای کارهای خاص مواد دارویی و مسواک سازی، تیغ، لترپرس، جعبه چسبان و قسمت بسته بندی هم داریم. یک دستگاه بوبست جدید هم یک ماه است. که به مجموعه اضافه شده و هودیس را بیش از پیش مجهز و به روز کرده است.. می توان گفت که هوديس پارس امروز در نمونه خود یک مجموعه کامل و جامع است..



( Sale ) `s other In lalezar market