Packaging corner In qarchak Industrial City ( Sale )

Packaging corner-1
Packaging corner-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بحث توجه به آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص از جمله مقولاتی هستند که همواره مورد توجه آسان پک قزوین قرار داشته اند و اهمیت و میزان رعایتشان به حدی بوده که می توان آنها را مزیت اصلی برتری این مجموعه نسبت به دیگر فعالان این رسته برشمرد. از سال ۸ که فکر اولیه راه اندازی چنین مجموعه ای مطرح شد کار شناسایی و جذب نیروهای متخصص نیز آغاز شد. اکنون بیش از درصد از کارکنان فعلی ما جز کسانی هستند که از همان ابتدا و در زمان نصب ماشین آلات در است.خدام مجموعه بودند و مورد آموزش تکنسین ها و مهندسیان کمپانی های خارجی سازنده ماشین آلات قرار گرفته اند. آنها در بحث نصب، کاربری و تعمیر و نگهداری به شکل مستقیم آموزش دیده اند و این مسئله در حفظ سلامت دستگاه ها و کیفیت خروجی ما تأثیر بسزایی دارد. ما اکنون دستگاه هایی داریم که مدل آنها به سال ۵ به بعد برمی گردد اما امروز تفاوت چندانی با روز اول نصب خود ندارند و از بازدهی بسیار خوبی برخوردار هستند که این مسئله از مزیت های داشتن نیروهای زبده و آموزش دیده است..

ما به همراه سفارشات چاپی خود به شرکتهای تحویل گیرنده شناسنامه تولید می دهیم که در آن توضیح داده شده که این محصول با چه نوع مرکبی و در چه طیفی و با چه مختصات رنگی به چاپ رسیده، همینطور نوع مقوا و میزان ضخامت و حتی میزان فشار تيغ هم در آن درج شده است.. انجام این کار بسیار حرفه ای، زمان بر و هزینه بردار است.. هوديس برای رسیدن به این نقطه از حرفه ای بودن تلاش شبانه روزی کرده و مشکلات زیادی را از سر گذرانده است.، ما کار را با یک دستگاه چاپ چهار رنگ رولند و یک برش شروع کردیم که آنها را با وام خریداری کرده بودیم و غیر از قسط وام، خود دستگاه هم اقساطی خریداری شده بود اما با تلاش مضاعف و امیدواری ادامه دادیم.

وجود ماشین های Folder Gluer جعبه چسبانی مجهز به سیستم بسته بندی Handy Pack و دارای ویژگی منحصر به فرد در این سایت تولید محصولات چسب ساده، ته قفلی (Lock Bottom)، چهار چسب (Corner). | شش چسب ( Corner  (و امکان اتصال چسبی انواع جعبه مقوایی را فراهم کرده است..



( Sale ) `s other In qarchak Industrial City