Sale Pipe In Malard

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گروه تولیدی "پویان بَسپار سپاهان" از سال فاز اول تولید خود را در عرصه لوله و اتصالات پلی پروپیلن (تک لایه) آغاز نمود. این مجموعه در ابتدای کار جزء سه شرکت اول تولید کننده این محصول در داخل کشور بوده و از آغاز با نگاهی به تسخیر بازارهای داخلی و صادرات گسترده، به شکل بسیار قدرتمند وارد بازار گردید. لوله و اتصالات پلی پروپیلن تولید گروه پویان بَسپار سپاهان، علاوه بر دارا بودن نشان است.اندارد ملی ایران، موفق به دریافت است.انداردهای روز جهانی از جمله CE اروپا ، است.انداردهای ISO : و ISO :و تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن و راه و شهرسازی گردیده است..

گروه ما در حال حاضر تولید کننده لوله های پلی اتیلن، لوله های سایز بزرگ و فشار قوی و البته اتصالات لوله های پلی اتیلن می باشد. هدف ما افزایش سهم بازار، تولید خدمات و محصولات جدید و حفظ رضایت مشتریان داخلی و خارجی در همین سطح عالیست. کارکنان و دست اندرکاران شرکت P.E.S روزانه در این مسیر قدم برمی دارند و همراهی شما را با خودشان غنیمت خواهند شمرد.

بازرگانی پایپ فیتینگ با در اختيار داشتن امكانات فني و مالي و با است.فاده از تجارب علمي مديران كاردان و بمنظور ارائه خدمات لازم به هموطنان و متقاضيان در زمينه تامين نيازهاي داخلی بويژه در رابطه با تامین لوازم مورد نیاز تاسیسات صنعتی طرحها و پروژها آغاز نمود. در مدت فعالیت خود توانست با بسیاری از شرکتها و مؤسسات خوصوصی و دولتی ارتباط مؤثر و مستمری را برقرار نموده و ...



( Sale ) `s other