Sale Pipe In lalezar market

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بر اساس نظرات مدیر محترم مجتمع صنعتی چادرملو و سوابق خریدهای انجام شده در امور بازرگانی این شرکت, با عنایت به اینکه نزدیک به ۵ سال از خرید و است.فاده لوله و اتصالات پلی اتیلن ساخت آن شرکت در پروژه گندله سازی اردکان می گذرد و در این مدت ایرادی در کالای فوق مشاهده نگردیده است.، لذا بدین وسیله سپاس و امتنان خود را برای کیفیت ساخت و تولید محصولات آن شرکت ابراز داشته، پیشرفت و موفقیت روز افزونتان را آرزومنیم.

در طول این سال ها شرکت تولید لوله پلی اتیلن P.E.S نه تنها تولید خود را بیش از هفت برابر افزایش داده، بلکه از تحولات جدی از نظر کیفی را هم پشت سر گذاشته. ما در تولید محصولات حوزه انتقال سیالات، از نرمال های مرسوم در بقیه کارخانجات عبور کردیم، و امروزه نه فقط برای انتقال آب، بلکه برای انتقال نفت و گاز در صنایع پتروشیمی نیز از تولیدات ما است.فاده می شود.

متاسفانه بسیاری از گروه های صنعتی در کشورمان، ضعف هایی در زمینه تحقیق، توسعه و کنترل کیفیت دارند. با این حال ما در گروه تولید لوله های پلی اتیلن P.E.S، مسیر دانش افزایی و ارزیابی خروجی های شرکت را، مسیر اصلی در جهت پیشرفت می دانیم. این حرکت تحقیقاتی و تلاش های نوآورانه تا بدانجا پیش رفته که در سال توانستیم برای اولین بار لوله هایی با ضخامت خارجی میلی متر تولید کنیم.



( Sale ) `s other