Sale Pipe In qarchak Industrial City

Pipe-1
Pipe-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گروه تولیدی پویان بَسپار سپاهان با نزدیک به ربع قرن سابقه در حوزه تولید انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، پلی اتیلن ، پنج لایه و نوار تفلون ، سعی در جهت بهبود مستمر فرآیندهای سازمان، ارتقاء کیفیت روز افزون تولیدات، جلب رضایت و تأمین نیاز مشتریان و سایر ذینفعان را جزء اهداف اصلی شرکت در نظر گرفته و همچنین به منظور تضمین کیفیت تولیدات، است.انداردهای ISO :  ، ISO :  و CE اروپا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و سر فصل های خط مشی خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

هم اکنون نیز، شرکت P.E.S صاحب تکنولوژی اختصاصی برای تولید لوله پلی اتیلن سایز بزرگ، در بازه تا میلی متر، در کشور است.. گروه ما در خط تولید، اقدام به تامین نیازهای صنعتی بزرگ برای شرکت های بزرگ می کند. گروه های فعال در حوزه معدن، انتقال آب و پتروشیمی ها از جمله مشتریان ما هستند.

از چهل و پنج سال پیش که شرکت P.E.S کار خود در زمینه تولید لوله پلی اتیلن را آغاز کرد، نه تنها سال های زیادی گذشته، بلکه فناوری و گستره کاربردهای این حوزه از صنعت هم پیشرفت های زیادی داشته. افتخار ما این است. که هرگز به داشته های تکنولوژیک خود قانع نشدیم و همواره خود را طبق پیشرفت های این صنعت در سطوح بین المللی آن، به روز رسانی کرده ایم.



( Sale ) `s other