Sale Power supply network equipment In Bomehen

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



طراحی و مهندسی و نصبِ راهکارهای توزیع برق به‌روش جداگانه برای هر رک،  امروزه رایج‌ترین شیوه است.. ازاین‌رو در هنگام انجام تغییرات در شرایط  جدید، برای تامین برق رک می‌باید راهکار دیگری از نو فراهم کرد. با این روش  می‌توان برای هر رکِ منحصربه‌فرد به هر مقداری که لازم باشد، برق تامین  کرد؛ ولی هر بار باید مقدار زیادی کار برنامه‌ریزی و مهندسی و کابل‌کشی  انجا

این واحد پروتکل داده در اصل اطلاعاتی است. که به عنوان یک واحد، در بین  دیگر اطلاعات مشترکی که بین شبکه ها وجود دارد از جمله اطلاعات آدرس،  اطلاعات داده و اطلاعات کنترل ارائه می شود و در سیستم هایی که لایه ای  مانند هستند، سیستم توزیع برق یا به اصطلاحPDU،  نشان دهنده یک واحد از داده های از پیش مشخص شده در پروتکل یک لایه داده  شده است. که در برگیرنده اطلاعات داده های کاربر و همچنین اطلاعات کنترل  پروتکل است..

PDUها (یا پنل های توزیع برق، ماژول های توزیع  برق، ماژول برق، پانل های برق، پاور برق، پاور ماژول، واحد توزیع برق و  ...) از پاور است.ریپ ساده و ارزانقیمت نصب شده بر روی رک تاPDU های  بزرگتر  که در کف یا طبقات رک نصب میشوند، کارکردهای متفاوتی دارند، از  جمله فیلتر برق برای بهبود کیفیت برق، تعادل بار هوشمند و نظارت و کنترل از  راه دور توسط LAN یا SNMP.



( Sale ) `s other