implementation consultation Power supply network equipment In Charmshahr Industrial City

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نقش اصلی PDU کنترل توزیع قدرت سرورها، واحدهای ذخیره سازی، سوئیچ های شبکه و سایر تجهیزات در هر رک است.. این باعث می شود PDU ها  در موقعیت منحصر به فرد برای اندازه گیری و محاسبات مرتبط با انرژی که می  توانند جزئیات چگونگی است.فاده از انرژی و کارایی را داشته باشند.

سرور ساخته شده در وب و سیستم عامل اجازه می دهد تا مدیران برای ردیابی وضعیت فعلی PDU و  بررسی داده های اندازه گیری در طول زمان انجام گیرد. رابط وب گزینه های  قابل برنامه ریزی مانند تنظیم آستانه هشدار و گزینه های تله های پروتکل  مدیریت شبکه ساده یا سایر گزینه های هشدار ایمیل را امکان پذیر می سازد. PDU ها با پشتیبانی وب سرور معمولا از ویژگی های امنیتی Secure Sockets Layer و Secure Shell پشتیبانی می کنند و ممکن است. از ویژگی های شبکه مانند پروتکل پیکربندی میزبان پویا، Active Directory و پروتکل دسترسی آسان دایرکتوری دلخواه پشتیبانی کند. جدیدترین PDU ها از پروتکل های شبکه IPv و IPv است. که برای آدرس دستگاه پشتیبانی می شوند.

این امر برای شما دو گزینه را به وجود می آورد: شما می توانید از یک چند راهی برق (پاور است.ریپ) یا یک PDU (power distribution unit) یا  از یک واحد توزیع جریان برق است.فاده کنید. فهمیدن اینکه هر کدام از این  وسایل قادر به انجام چه کاری است.، به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که  کدام یک از این گزینه های توزیع برق برای شما مفیدتر است..



( implementation consultation ) `s other