implementation consultation Power supply network equipment In Kharazmi Industrial City

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تقریبا همه ی افراد به نحوی از پاور است.ریپ ها یا چند راهی های برق  استفاده کرده اند. این وسایل به راحتی به برق وصل می شوند و یک سیم، جریان  برق را به وسیله ای روی آن چندین پریز برای اتصال دستگاه های برقی قرار  دارد وصل می کند. انواع و مدل های مختلفی از این دستگاه ها وجود دارند که  هر کدام  در اندازه و سایز، طول سیم و تعداد پریز ها متفاوت می باشند. برخی  از ویژگی های معمول پاور است.ریپ ها شامل موارد زیر می باشند:

این دستگاه ها بسیار تجهیزات الکترونیکی پیشرفته تری هستند و می توانند در  بسیاری از زمینه ها، گزینه ها و امکانات بسیار هوشمندانه ای به شما ارائه  کنند. بر اساس مدل و نوعی که شما انتخاب می کنید، واحد های توزیع برق،  تمامی ویژگی های یک چند راهی را داشته، و همچنین گزینه ها و امکانات زیر را  نیز در اختیار شما قرار می دهند:

PDU ها با پشتیبانی CLI از رابط های سریال سنتی مانند Telnet یا RS- است.فاده می کنند. در حالی که رابط کاربری ساده تر از دسترسی به وب سرور است.، یک تکنسین باید به طور مستقیم به PDU دسترسی داشته باشد تا اتصال برقرار شود. CLI همچنین نیاز به درک خوبی از مجموعه فرمان PDU دارذ که می تواند گسترده باشد. با توجه به حجم کار فعلی مدیران فناوری اطلاعات، مدیریت CLI و Telnet کمتر جذاب از پورتال مبتنی بر وب است..



( implementation consultation ) `s other