Sale Power supply network equipment In Lavasan

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مراکز داده گرما بسیار را از بین می برند زیرا PDU ها  چندین سنسور دما و رطوبت را ادغام می کنند. گرما و رطوبت عوامل خطری برای  تجهیزات، به خصوص برای مراکز داده با است.فاده از آب سرد یا هوای آزاد برای  خنک کننده سرور، هستند.

در مرکز داده، مقادیر مصرف متفاوتی مانند مصرف در تجهیزات فاوا،  دستگاه‌های تهویه مطبوع، فن‌ها، پمپ‌ها، نورپردازی و غیره وجود دارد. جریان  و تغییر و تبدیل انرژی که از نیروگاه/ ژنراتور آغاز شده و به این نقاط  مصرف می‌رسد، توسط انواع مختلفی از تجهیزات صورت می‌گیرد. است.فاده از  عبارات بالادست و پایین دست در توصیف موقعیت مکانی تجهیزات یا خرابی (مانند  ترانسفورماتور بالادست  UPS)، بسیار رایج است..  عبارت بالادست بیانگر مسیر به سمت نیروگاه و عبارت پایین دست بیانگر مسیر  به سمت مصارف در مرکز داده است.. در پیگیری مسیر جریان انرژی (که از نیروگاه  آغاز شده و به مصارف فاوا می رسد)،

این امر برای شما دو گزینه را به وجود می آورد: شما می توانید از یک چند راهی برق (پاور است.ریپ) یا یک PDU (power distribution unit) یا  از یک واحد توزیع جریان برق است.فاده کنید. فهمیدن اینکه هر کدام از این  وسایل قادر به انجام چه کاری است.، به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که  کدام یک از این گزینه های توزیع برق برای شما مفیدتر است..



( Sale ) `s other