Sale Power supply network equipment In Nasirabad Industrial City

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PDU ها با ویژگی های توالی می توانند فعال کردن هر  خروجی، اجتناب از درگیری های خطرناک از جریان زمانی که دندانه دار شدن از  دست دادن قدرت فاجعه بار است.. برای مثال، یک PDU ممکن است. ابتدا به سیستم های ذخیره سازی و تجهیزات شبکه متصل شود و سپس به طور سیستماتیک سرورهای شخصی را قدرتمند کند.

این PDUهای سنتی و RPPها، برای توزیع، کنترل و نظارت بر توان بحرانی تامین شده از سیستم‌های بالادستی UPS به رک‌های IT، داخل فضای تاسیسات الکتریکی قرار داده می‌شوند. برای درک روش توزیع برق در مرکز داده، به گزارش “مقایسه‌ی معماری‌های توزیع برق”  مراجعه شود. واحدهای PDU معمولا  شامل یک کلید اصلی قطع مدار ، تابلو توزیع شاخه‌مدارها، ترانسفورماتور  برق، کابل‌های خروجی برق، ضربه‌گیر و ماژول‌های کنترل و نظارت هستند. گاهی  اوقات PDUهای دارای ترانسفورماتور ایزوله می‌تواند یک همپتانسیل سازی دیگر به زمین جهت مصارف پایین‌دستی IT ایجاد کنند؛ در مراکز داده در آمریکای شمالی، PDUهای دارای ترانسفورماتور برق در اصل برای کاهش از Vac به /Vac به کار می‌روند در حالی که در ژاپن، از این PDUها برای کاهش Vac به برق تک فاز Vac در مصارف پایین‌دستی IT، است.فاده می شود. یک PDU اغلب ظرفیتی معادل Kw تا Kw دارد.

در پایه ترین و ابتدایی ترین سطح، واحد توزیع نیرو یا PDU دقیقا  کاری را انجام می دهد که یک چند راهی یا پاور است.ریپ انجام می دهد. یعنی  آنها به شما این امکان را می دهند تا در جایی که لازم است.، پریز برق داشته  باشید. با این حال، این ابتدایی ترین قابلیتی است. که یک PDU می تواند به شما ارائه کند.



( Sale ) `s other