implementation consultation Power supply network equipment In Payetakht Industrial City

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 در سیستم توزیع برق زمین نشده هیچ نقطه ای از سیستم زمین نشده یا نقطه ای  از آن معمولاً نقطه خنثی، از طریق امپدانس محدود کننده جریان اتصالی زمین،  به زمین وصل شده است.. در سیستم زمین نشده، در صورت اتصالی یکی از فازها به  زمین، ولتاژ سایر فازها نسبت به زمین، برابر ولتاژ بین فاز-فاز است..

در مرکز داده، مقادیر مصرف متفاوتی مانند مصرف در تجهیزات فاوا،  دستگاه‌های تهویه مطبوع، فن‌ها، پمپ‌ها، نورپردازی و غیره وجود دارد. جریان  و تغییر و تبدیل انرژی که از نیروگاه/ ژنراتور آغاز شده و به این نقاط  مصرف می‌رسد، توسط انواع مختلفی از تجهیزات صورت می‌گیرد. است.فاده از  عبارات بالادست و پایین دست در توصیف موقعیت مکانی تجهیزات یا خرابی (مانند  ترانسفورماتور بالادست  UPS)، بسیار رایج است..  عبارت بالادست بیانگر مسیر به سمت نیروگاه و عبارت پایین دست بیانگر مسیر  به سمت مصارف در مرکز داده است.. در پیگیری مسیر جریان انرژی (که از نیروگاه  آغاز شده و به مصارف فاوا می رسد)،

از داده های قدرت به دست آمده از PDU ها برای کمک به محاسبه متریک های وسیع تر انرژی از قبیل کارایی مصرف انرژی (PUE) است.فاده  کنید. به عنوان مثال، مجموع قدرت مورد است.فاده در هر رکورد را می توان با  کل انرژی مورد است.فاده در ساختمان مقایسه کرد تا مبنای محاسبه PUE را تشکیل دهد.



( implementation consultation ) `s other