Sale Power supply network equipment In Qarchak

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در پایه ترین و ابتدایی ترین سطح، واحد توزیع نیرو یا PDU دقیقا  کاری را انجام می دهد که یک چند راهی یا پاور است.ریپ انجام می دهد. یعنی  آنها به شما این امکان را می دهند تا در جایی که لازم است.، پریز برق داشته  باشید. با این حال، این ابتدایی ترین قابلیتی است. که یک PDU می تواند به شما ارائه کند.

از جمله قابلیت های مهم PDU هوشمند، اندازه گیری  ولتاژ و جریان و عدد توان، پایش دما و رطوبت محیط، ثبت تمام اتفاقات، تحلیل  کامل دیتا و همچنین کنترل وضعیت رله ها می باشد که با است.فاده از شبکه  اقدام به انتقال این مقادیر به لایه های مدیریتی بالادستی می نماید. سیستم  حاصل به عنوان واحد توزیع کننده برق با خروجی اندازه گیری شونده مجزا و  قابل کنترل و مانیتورینگ تحت شبکه عنوان می شود.

طراحی و مهندسی و نصبِ راهکارهای توزیع برق به‌روش جداگانه برای هر رک،  امروزه رایج‌ترین شیوه است.. ازاین‌رو در هنگام انجام تغییرات در شرایط  جدید، برای تامین برق رک می‌باید راهکار دیگری از نو فراهم کرد. با این روش  می‌توان برای هر رکِ منحصربه‌فرد به هر مقداری که لازم باشد، برق تامین  کرد؛ ولی هر بار باید مقدار زیادی کار برنامه‌ریزی و مهندسی و کابل‌کشی  انجا



( Sale ) `s other