implementation consultation Power supply network equipment In Rodhen

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سرور ساخته شده در وب و سیستم عامل اجازه می دهد تا مدیران برای ردیابی وضعیت فعلی PDU و  بررسی داده های اندازه گیری در طول زمان انجام گیرد. رابط وب گزینه های  قابل برنامه ریزی مانند تنظیم آستانه هشدار و گزینه های تله های پروتکل  مدیریت شبکه ساده یا سایر گزینه های هشدار ایمیل را امکان پذیر می سازد. PDU ها با پشتیبانی وب سرور معمولا از ویژگی های امنیتی Secure Sockets Layer و Secure Shell پشتیبانی می کنند و ممکن است. از ویژگی های شبکه مانند پروتکل پیکربندی میزبان پویا، Active Directory و پروتکل دسترسی آسان دایرکتوری دلخواه پشتیبانی کند. جدیدترین PDU ها از پروتکل های شبکه IPv و IPv است. که برای آدرس دستگاه پشتیبانی می شوند.

طراحی و مهندسی و نصبِ راهکارهای توزیع برق به‌روش جداگانه برای هر رک،  امروزه رایج‌ترین شیوه است.. ازاین‌رو در هنگام انجام تغییرات در شرایط  جدید، برای تامین برق رک می‌باید راهکار دیگری از نو فراهم کرد. با این روش  می‌توان برای هر رکِ منحصربه‌فرد به هر مقداری که لازم باشد، برق تامین  کرد؛ ولی هر بار باید مقدار زیادی کار برنامه‌ریزی و مهندسی و کابل‌کشی  انجا

PDUکه ولتاژ ورودی و جریان را برای هر مدار اندازه  گیری می کند، می تواند توان مصرفی در وات و یا کیلووات و انرژی مصرف شده  در کیلووات ساعت را محاسبه کند. همچنین می تواند ظرفیت کل انرژی مورد  استفاده را محاسبه کند، به این ترتیب اپراتور مرکز داده می داند که نزدیک  به نیاز به PDU های اضافی است..



( implementation consultation ) `s other