Sale Power supply network equipment In South of Tehran

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مطابق شکل ، یک STS دو ورودی از سیستم UPS و یک خروجی به سمت PDU پایین دستی دارد. معمولا از STS برای امکان نگهداری همزمان در پیکربندی با افزونگی توزیع شده، است.فاده می‌شود. با STS، می‌توان در عین حفظ دائمی مصرف در توان محافظت شده، به این انتقال قدرت با سرعت زیاد (/ سیکل) بین دو سیستم ورودی UPS مختلف دست یافت. برای دریافت اطلاعات بیشتر به گزارش “تامین برق تجهیزات با یک کابل و دوشاخه در محیطی دو مسیره” مراجعه شود.

به جز PDU رک (rPDU)،  تمامی تجهیزات لیست بالا به عنوان قطعات مصرفی در طراحی مدار توزیع  محسوب  شده که شامل کلید قدرت، سویچ، انواع مختلف رله، باس و اتصال‌ها و  دستگاه‌های کنترل و کمکی می‌باشد. از این تجهیزات برای توزیع برق در میان  مصارف پایین‌دستی و همچنین حفاظت از سیستم‌های توزیع برق در مرکز داده  استفاده می‌شود. هر دستگاه برای عمر مفیدی طولانی و راحتی در تعمیر و  نگهداری بهینه‌سازی شده است..

هر پورت تعبیه شده بر روی پاورماژول رکمونت تعبیه شده درون رک شبکه، امکان  تغذیه یک دستگاه اکتیو را بصورت است.اندارد دارد. در صورتی که تعداد مصرف  کننده های درون رک ایستاده زیاد باشد باید از پاورماژول با پورت های بیشتر  یا چند پاورماژول است.فاده کرد .



( Sale ) `s other